yüreğimde ki; aşkı parselledim...
yüreğimde ki;aşkı parselledim...
aşk !!!
Yüreğimdeki aşk,onu parselledim.O hazin bir öykü olmaya başladı.Önce sen parselledin.Yüreğimi üçe böldün.Sevgi ,özlem ve aşk dedin...Ben, ben de dörde böldüm.Bir de sevdayı ekledim.İznin olursa.
sevgi;
Ben önce sevgiyle başlamak istiyorum.Biliyorsun ki ;sevgi benim her şeyim ,ayrıcalığım var ona,önceliğim sevgi,onsuz hiç bir şeyin olmadığına inandım.Her şeyde,her yerde,her zaman,sende de...sevgi...
Sevgimin sevgi kadar değerinde bir beste yaptım.Sensizlik koydum adını.Uykusuz gecelerimde söz de yazdım.Kalbimi nasıl sahiplendiğini anlattım.Mavi hayallerimdeki sevgimde yalnızlığımı anlattım.Hayal adasındaki o Kaf dağını anlattım masallarımda.
O tepelerden baktığımda bulutlardaki sen şekilleri anlattım ,durdum.Sözlerde...
Hangi gecelerde mavi düşlerde aşkını unuttum.Göğsümde yanan aşkın ateşi yüreğimden sızarak,ruhumu aydınlatan sen ışığı avuçladım, mavi rüyalarda.
özlem;
İşte dayanılmayacak kadar hasret dolu yüreğimin sesi.Çağlayan nehirlerin,şelalelerin sesi gibi yüreğim.Yine uykusuz gecelerimde özlemlerinden sen bestesi yaptım.
Sıcacık bir bakışın için notalar yazdım.Bekledim,özledim,yoruldum.Bir çift siyah gözlerdeki ışıltın için.Yine yalnızlığıma sığındım.Sen özlemlerimde yağmurlu gecelerde ,yağmurun sesini dinlerken sen özlemlerimdeydin,tüm sevecenliğinle.
aşk;
En dayanılmazı.Tutkunun doruklara ulaşması.Bir bıçak gibi kestin yüreğimi.Sanki kanlar aktı da ılık, ılık ben hissetmedim,duymadım.Sen aşkından...
Mavi rüyalarımda sen hayalimle aşktın.Uçan kelebekler misali yüreğimin hazin çığlığı oldun.Belli olmayan gidişlerinde ırmaklar kadar belirsiz sen yolculuklar yaptı aşk.Bu yaralı kalbime ,gurbette akşam olduğunu unuttu sen yürek.Bunu canımı acıtırcasına hissettirdin.
Korkularım,heyecanlarım,hıçkırıklarım sen oldun...Aşkın o hazin bakışlarında.O bakışlarda yakan yürek sen aşktı.Aşk bestesi yaptım.Sözleri sen olan,notaları aşk olan bir sen aşkı.
sevda;
Ben sevda gölcüsü gül...Kalemde kalmaya devam.Aşk kalesi bu.Sevda kalesi oldu artık.Sen olsan da olmasan da.Aşk artık bir şarkı, sevda notaları olan,çalınan bir şarkı.Sen aşk şarkısı,söyleyen sevda gülü.
Sayfalarda yalnızlığımda yudum yudum çalınan ,içilen bir şarkı.
Sen aşk,mavi dünyam da ,hayallerde,mavi düşlerde sen aşk şarkısı.Sevdan oldu artık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.