- 729 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Saatçi Öngörülmeyen
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu yazı yazar tarafından yayından kaldırılmıştır...
YORUMLAR
" Evine vardı. "da ne oldu?
Esasında çok güzel başlayan hikâye başladığıyla kaldı.Yazar bizi meraklandırdı bravo,peşine de taktı, adamın evine kadar da getirdi.Burada bitiremezsin yoldaş:))Keşke evde de garip bir şeyler olsaydı, sonra kahramanımız tekrar çıkıp cinayet mahalline filan gitseydi...Her neyse,elbette ki hikâyenin tanrısı sizsiniz.İstediğiniz kaderi yazarsınız kahramanınıza, benim diyeceğim şu:
Gençler çok güzel okuyor, evet sanılanın aksine okuyorlar.Benim 6.Sınıftan bir kızım geçenlerde kocaman bir kitap yayımladı, kitap hiç de fane değildi.Sorun şurada:Mesele kafamızda kurguladığımız ya da şahit olduğumuz, bir yerden duyduğumuz bir olayı kağıda boca etmek değil.Üslup diye bir şey var.Bu esasında şiirde de böyledir.İçerikten ziyade üslup, yani babayiğidin farklı yoğurt yiyişi, önemlidir.Mesela siz ,sevgili kardeşim, piyasada bir yığın üslup kitabı var, hikayede kurgu nedir,romanda forma nedir,denemede yazar kaçıncı kişiyle hasbıhal eder okumalısınız.Haa, umutsuz vakalara yazmıyorum ben,ışık gördüğüm gençlere yazıyorum ve bu ışık sizde var.
Yine de güzeldi.
Kutluyorum.
M.Binboğa
Timur KOHEN
Yazarın istediği zaten merak ettirmek, yazıyı su gibi içirmekti. Bunu belki kısman belki de başarılı bir şekilde yaptı, bunu zaman gösterecek.
Gençler okumuyor, okusaydık bu hallerde olmazdık. ''Bu halleri'' tartışıp, içini boşaltacağımız zamanlarda olur inşallah.
Yaptığım şey aynen dediğiniz gibi kağıda boca etmekti. Çünkü şu an burada yazılı olanlar üzerinden 3. kere geçişimin sonucunda oluştu; ama bu yazıyı ki bir roman çalışmasıdır, defalarca kere düzenledim. Fakat son hali arşivimde saklıdır.
Demem oki; boca ettiğim şeyleri bir üslup ya da kurgu kalıbına sokmam sonraki süreçlerde oluyor. Kafamda çakan şimşeği kağıda aktarıyorum. Bunu bir prize bağlayıp aydınlanmamsa daha uzun bir çalışma gerektiriyor.
Yorumunuzdaki içtenliğe teşekkür ediyorum.Eleştirilmek güzeldir.