dünya insanlardan daha güzeldir...
dünya insanlardan daha güzeldir...
Dünya güzel,yaşam güzel,hayat güzel,insanlar... Onlarda güzel.Evrenin en değerli,en nadide birer canlı varlıkları.
Dünya bir gezegen,dünya bir yeryüzü cenneti,
dönüşü olmayan bir yol gibi,aktıkça akan,güzel bir su,hayat suyu...
Dünyada yaşam mücadelesi veren biz
insanlar.Dünyaya yaşamak için gelen varlıklar,şu yalan dünyaya .Dünya bir yalan,dünya fani...
Hayata olumlu ,pozitif bakmak,enerji dolu olmak,insanları mutlu yapan ögelerdir.Dünyayı güzelleştiren bizleriz.Ne kadar olumlu ve güzel insanlar olursak o kadar güzelleşir.Dünya güzelleşirken yaşamda güzelleşir,mutluluk ve sevinç olur.Yüce Rabbim dünyayı zaten en güzel haliyle bizlere yaratıp vermiş, bir imtihan sahası,sınama yeri.
Dünyada her şey var,yaşam için gerekli.Güneş,ay,yıldızlar,dağlar,ormanlar,sular,d enizler,topraklar,hayvanlar...
Dünya bir mücadele alanı;savaş gibi,iyi bir savaş.Her şey bize ilahi bir rahmet , sürekli faydalanabileceğimiz şeyler olarak sunulmuş.Neden kıymetini bilemeyiz?
Dünyaya ya olumsuz bakarsak,negatif bir enerjiyle görürsek,mutlu olabilir miyiz?
Her şey biz insanların elinde.
Allah bize bir akıl vermiş, alın kullanın diye.İyi yönde kullanmak varken ,neden kötüye gideriz.
Mutluluğu yaşamak varken, niçin mutsuzluğun peşinden koşarız.
Mutluluk aramakla bulunmaz,onu bizler yaratabilmeliyiz.Bina inşaatı yapar gibi,temelden en üste kadar,sırasıyla...
Duygu biz insanların hissettikleridir.Dünyada bunca yıkım,kıyım,zulüm,ihanet ve kötülükler varken;insanlar vefalı,temiz,üretken,
vicdanlı,adaletli,sevgi dolu,
merhametli...
Öyleyse; insanca yaşamak varken,yaşarken de paylaşmayı,sevgiyi,dostluğu,doğruluğu,hoş görürlüğü,neden ihmal ederiz.Bizim yaratılışımız da olan fiziksel özelliklerimiz.
Bir tebessüm,küçücük,bir selam,tanrı selamı,
tatlı bir dil,yumuşacık,verebileceğimiz en güzel hediye...
Yaşamın tadı ayrıntılarda gizlidir,onları keşfetmeli bulmalıyız.
Dünya bir misafirhane,bizler konuk,ne zaman gideceğimiz belli olmayan.Dünya bize ebedi bir mesken değil.
Dünyayı yaratan Yüce Rabbim ;bize bu kadar güzel nimetleri vermişken,neden onları kötülüklerle kirletelim.
Sevgiyi yüreklerden hiç silmeyelim,onun açığa çıkmasını sağlayalım,güzelliklerle...
Edebiyatla,okumakla,resimle,müzikle,dansla,sanatla ,aklımızla kendimizi güzelleştirelim.
Güzel dünyamızı, güzelliklerle ,biz güzel insanların yaratıcılığıyla güzelleştirelim.
Yeni bir yılda ,yeni güzelliklere...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.