Muhtereme mektuplar-8 / ilk hatam..ilk yanlışım
kul ( 12/10/2013 )
---------------------------------------------
Ilk hatam..ilk yanlışım..
Üniversite sınavına hazırladığım dönemdi.derslerim netlerim son derece iyiydi.hocalarim benim için benden önce hayaller kurmaya basliyorlardi.burasimi olsa orayami gitsen vs.tabi benim dünya umrumda değil. Sevdiğimi sandığım insanla aynı yerde olayimda neresi olursa olsun.tek derdim buydu.onun netleri ben yukseldikce gün geçtikçe düşüyordu.ben dayanamiyordum bu duruma.ondan uzak olmak fikri bile deli gibi aglatiyordu beni.sinava 3 ay kala bıraktım herseyi.ne ders calistim ne birseyler kattim daha kendime.calismadan birşeyleri basaramam ben hic.bazilari gibi zeki degilim maalesef ama calistigimda hakkini verirdim.ama tabi biraktim.sinava girdik bu halime rağmen iyi bir puan aldım.sasirmistim.tercih zamani geldi . Nasıl bir heyecan.herkesin yaşaması nasip olur inşallah.insan kendiyle gurur duyuyor ama ben kendimle gurur bile duyamiyordum.tercih zamani gunlerce tum hocalarimla ailemle en iyi siralamayi yaptık.gunlerce uğraştık..oda bi puan almıştı ama benim kadar değil.bu duruma uzuluyordum.puanim iyi diye üzülüyordum.en son tercih siralamasiyla okula gidiyordum.yanimdada o.daha tercihlerini yapmamisti.benden ayri kalmak istemiyordu.keske laf dinleseydim.annem ne kadar cok yalvardi kendini harcama diye ama kendimi dusunseydim olmazdi boyle ve ben yapmadim.kendimi ateşe attım.nasil bir hatadir bu.bir kafeye gittik ve onun girebilecegi yerleri yazdik.benim tercihlerimi onunkilere uydurdum.birlikte olmama ihtimalimiz sıfırdi artik.sadece 8 tercih yaptım ve ilk tercihime birincilikle yerlestim.puanim bolumume göre çok yüksekti.oda benimle ayni fakultede baska bir bölüme yerleşti.artik birlikteydik ve kazanmistik universiteyi.yalan soyledim aileme.tercih sirami değiştim.yaptim bunu.ben yaptim.kimin ugruna peki.hic ugruna hemde.ah ben ne biçim bi insanım.ailem hala bilmiyor bu durumu.soylemeye yüzüm yok.ne derim ben.ne derim.Allah im affet.
Kendimi cehenneme soktugum kapı buydu benim.ben böyle düşünüyorum.butum emeğim amaçlarım çabam boş biri için heba oldu ve bunu hiç düşünmeden ben yaptim.suan daha iyi bir bölümde daha prestijli bi üniversitede okuyor olacaktim ve bu gunahlara girmeyecektim belkide.alt yapim cok iyiydi.turkiyenin sayili liselerinden birinde okudum.iki dille mezun oldum.kendimi yetistirebilmistim.ve sevdigimi zannettim.herseyi hallederim dedim.o olsun yanimda önemli değil ne olduğu dedim.ne kadar basitlik.ucuzluk benim yaptığım.Allah im affet.ben KENDİ KENDİMİ HARCADIM..KENDİ KENDİMİ HİÇ ETTİM. Bi insan kendini böyle harcamaya başlar işte. İlk darbemi vurmustum kendime ama haberim bile yoktu.sacma sapan bir mutluluk icindeydim.suan kafamı duvarlara vurasim geliyor pismanliktan ama ses edemiyorum.ben yaptim çünkü. Kimi suclayacaktim.kime kizacaktim.ben kendim ettim kendim buldum.
Sevmek güzel şey doğru insan oldugunda.seni günaha yalana cekmediginde Allah rızası için seni sevdiginde güzel şey.yasanilmasi gereken bi mutluluk ama bu sevgi değil. Benim yaşadığım sevgi değildi.bu sadece sahip olma duygusu, sevme isteği, sahip olma isteği, takinti bu delilik.kendini düşünen biri yaparmi bunu.yapmaz kesinlikle.insan olan kendine saygisi olan yapmaz.ama ben yaptım ve bunu yaparken mutluydum.icimde vicdan azabı vardı ama oda zamanla geçti.
Ben kendime çok büyük bi zarar verdim.ilk adımımı iğrenç bir çukura attım ve devamı geldi.boyle başlıyor zaten hocam.bide benim gibi dik kafalı bi insansa birazda duygusalsa tamam daha ne olursa olsum umrunda değil dünya. Ben annemi babami ne hale soktum ya.ben giderken babamin ağlamasıni unutamiyorum.annem ablam.herkes agliyordu.ne için peki.onun için.Elim tutmasaydi gözüm gormeseydi yapmasaydim keske bunu.ama yaptım.hic tereddüt bile etmedim yaparken.ne bicim bi insanim ben.ne igrenc bi insanim.Allah im affet nolur..
Ama tabi son pismanlik fayda etmiyor..insanin kendisine saygisi olmayinca karşısındakininde saygılı olmasi mümkün değil.ben bunu çok iyi anladım ve kimi kimsesi yoksa insanin uzaklarda sahip cikani yoksa ne olursa olsun sevdigini zannettigi insana gidiyorsa tamamen eziliyor insan.o mükemmel sanilan insan üstünlük kurmaya ve aşağılamaya basliyor.buda ikinci pismanligimi yaşadığım ikinci dönemimdi..Hersey daha yeni başlıyordu.tum gunahlarim ve ilerde yaşayacağım pismanliklarim saha yeni basliyordu..ve ben herşeyden habersiz onun yaninda buluyordum kendimi..kendimden nefret ediyorum..
kul
Tarih:11 Aralık 2013 Çarşamba 00:11:17
RE:
Şimdi yakaladın işte,neyi nasıl yazacağını....ve nasıl günahlarından pişmanlıklarından bir hayır çıkaracağını..O yaşların bu zamandaki duygu ve düşünceliri ile dışavurumlarını geçmiş dönemlerde yaşayan anne babaların anlması için böylece yazmalısın..en küçük fikri,duyguyu,mantık yürtüşü ve küçük gibi görünen ama geleceği ipotek altına alan hataları böylece yazmalısın.Adım adım yaklaşan şeytaniyetin,feleketi kavraymamanın nasıl bir düşünce tarzıyle geliştiğini,senin gibi başarılı,arkasında sağlam bir aile olan yediği önünde yemediği ardında,şımartılmış iki dil ile lise bitiren birisinin beynini nasıl dumura uğrattığını anlatmalısın..Vakitsiz aşkın yakıp harabeye çevirdiği kalbinin feryadını anlatmalısın..buarada namazına ve zikirine pür dikkat olmalı,rabbine her secdede,seccadene gözyaşından inci mercan hediyeler bırakmalısın..selam es selame
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.