yaşamın kıyısından...
Yaşamin kiyisindan ;
Hayat yaşamak içindir.Eğer bu hayatın içindeysen yaşamalısın.Nefes almalısın.Güzellikleri,doğayı,sevgiyi görebilmelisin.Yaşamış olmak için değil,yaşamı güzel yaşam için yaşamalısın.
Ben de yaşamak istiyorum.Tüm canlılar gibi.Severek ,ve de aşkı yaşayarak,senle birlikte.Hayat devam etse de sevgisiz bir yaşam mutluluk vermiyor,veremiyor.Sevgi bağı ,güçlü olmadan olmuyor.Sen de yaşamı istiyorsun.Kim istemez ki,üstelik benimle ...ama neden? Neden? Bu kadar sürüncemede olan...
Sahip olduklarımızın tadını çıkarmalıyız.Olamayacaklarımıza ise,inan ki;ayıracak zaman yok.Hayat akıp gidiyor.Bir su misali.Ömür gidiyor.Yaşam çok kısa.
Hep yazıyorum.Bugün de yazıyorum.Her yazımda sen...bağırıyorum sana,duy beni diye,duymamakta,anlamamakta ısrarlısın.Yoksa duymuyor musun?Oysa seven her nerede olursa olsun,sevdiğini hisseder.Bak her satırda acı dolu seslenişlerim,serzenişlerim var.Acılar,hüzünler var.Buruk ve karmaşık düşünceler var.Hiç düşündün mü?Mutluluk ,sevinç var mı?Neden? diye hiç sordun mu?Kendine...
Ağlayışlarım var,gözyaşlarım var,istediğim çok bi şey değil ki; renklerin maviyi bulması,gri hayatın ,mavi hayallere dönüşmesi.Hayaller,mavi hayaller.
Hayatımız akıp gitmesin ellerimizden.Gücümüz varken tutalım,bırakmayalım,sevgiyle...aşkla...mutlulukla ...özgürce...
Yaşamın kıyısından sesleniyorum.Hayal adasına geldim.Mavi Hayal Evi’ne.Seni seven bu yürek yorulmak nedir bilmiyor.Kalemim durmadan yazıyor,ben yazmıyorum .İnan ki,kollarım yorgun,parmaklarım hissiz,ama o yürek, o ,seven aşık yürek yorulmak bilmiyor.Hiç durmadan yazmak istiyor.
Seven kalp,aşktan yorulmaz, neden diye sebep de sorulmaz.Sevenin sebebi olmaz.Sebep; aşk ,işte! bu kadar basit.Bu kadar yüce bir duyguyu basite indirgemek.
Yaşamın kıyısında açmış bir çiçek, bir gül.Yalnız,yapayalnız.Seni beklemekte.Gelir misin?Elimi tutar mısın?Yüreğin varsa gelirsin ,kimbilir,gönlün varsa da gelirsin.Gönül bu,bahane aramaz,sevdalanmış ,gönlünü kaptırmış ,sevda ateşinden kaçabilen var mı?
Akıl...aklını da kullanabilirsin,düşünebilirsin,bu kadar gönül koymuş bir sevgi yalnız bırakılabilir mi?Artık istemesen de gelirsin.Yürek dayanmaz,o sevgiye...sevgi,yolunu bulur gelir.Sevda ateşi neredeyse ...yaşamın kıyısında bile olsan.Aşk yoluna...
Yaşamak,yaşamın kıyısından...hayattaki tüm güzellikleri ve beraberindeki,sevgiyi ve aşkı yaşamak.
Yine de seni tanıdığıma seviniyorum,gelmesen de canın sağ olsun...
Yaşamın Kıyısından.
(Her ne kadar gerçek olmasan da;yine de hayalimde var ettiğim aşkın kahramanısın.)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.