- 1085 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ASKED'İN ANTALYA'DA EDEBİYAT ETKİNLİĞİ
"ANTALYA SANAT KÜLTÜR VE EDEBİYAT DERNEĞİ - ASKED" TARAFINDAN DÜZENLENEN "BİRİNCİ TÜRK DÜNYASI EDEBİYAT BULUŞMASI" ETKİNLİĞİ, İLK OLMASINA VE BÜYÜK OLANAKSIZLIKLAR İÇİNDE GERÇEKLEŞTİRİLMESİNE RAĞMEN BEKLENENİN ÇOK ÜSTÜNDE BEĞENİ KAZANMIŞ VE BAŞARIYA ULAŞMIŞ BULUNUYOR.
GERÇEKLEŞMESİ BÜTÜN TÜRK DÜNYASINDA ÇOK OLUMLU TEPKİLER YARATMIŞ OLAN BU ETKİNLİĞİN, ÖNÜMÜZDEKİ YILLARDA ÇOK DAHA ETKİN BİR KONUMA GELECEĞİNE İNANIYORUZ. BU KONUDAKİ EN BÜYÜK OLUMSUZLUK ANTALYA HALKININ VE YEREL YÖNETİMLERİN GEREKLİ DESTEKTEN UZAK KALMALARI OLMUŞTUR. ÖNÜMÜZDEKİ YILLARDA BU DURUMUN DA TELAFİ EDİLECEĞİNE İNANIYORUM. SANIRIM BUNDA ZAMAN KISALIĞININ VE ETKİNLİĞİN İYİ DUYURULAMAMASININ PAYI OLMUŞTUR.
NE YAZIK Kİ; "MEYVELİ AĞAÇ TAŞLANIR" ATASÖZÜNDE ANLATILDIĞI GİBİ, BU ETKİNLİĞİ DÜZENLEYENLERE KARŞI BİRTAKIM TATSIZ SÖYLEMLERDE BULUNULARAK ORTALIK BULANDIRILMAYA ÇALIŞILMIŞTIR. GÖSTERDİĞİ BAŞARIYLA,GELENEKSEL BİR HÜVİYET KAZANACAĞINA VE BUNDAN BÖYLE DAHA İLERİYE GİTMESİ İÇİN DAHA ÇOK ÇABA GÖSTERİLMESİ GEREKTİĞİNE İNANAN DERNEK ÜYELERİ, ARALARINDA BİR TOPLANTI DÜZENLEYEREK, TARAFLARI DİNLEMİŞ, SORUNLARI TARTIŞMIŞ VE GEREKSİZ YERE BAŞLATILAN KIRGINLIKLARIN GİDERİLMESİNİ SAĞLAMIŞTIR. BUNDAN BÖYLE BÜTÜN ÜYELERİN YÖNETİMLE BİRLİKTE EL ELE VEREREK DAHA BAŞARILI ÇALIŞMALAR YAPACAĞINA İNANMAKTAYIZ.
BU GÜNDEN İTİBAREN; BU KONUDAKİ OLUMSUZLUKLARIN BİR TARAFA BIRAKILARAK, HUZUR İÇİNDE, DAHA BÜYÜK BİR AZİM VE İSTEKLE, YENİ BAŞARILARA İMZA ATILMASI GEREKTİĞİ KANISINDAYIZ.
BU HUSUS; SANAT, ŞİİR VE EDEBİYAT DÜNYASININ TÜM MENSUPLARI VE GÖNÜL DOSTLARINA DUYURULAR. LÜTFEN BUNDAN BÖYLE GEREKSİZ SÖYLEMLERE VE ASILSIZ HABERLERE İTİBAR ETMEYELİM.
KONUYA MUTTALİ OLAN YURT DIŞINDAN TEŞRİF ETMİŞ KONUKLARIMIZDAN; OLUŞAN BU TATSIZLIĞIN ŞU ANDA ÜLKEMİZDE YAŞANAN HUZURSUZLUKLARIN BİR PARÇASI OLDUĞUNU BİLMELERİNİ İSTİYOR, KENDİLERİNE EN DERİN SAYGILARIMI SUNUYORUM.
YORUMLAR
Sayın Sadık ÖZEN,
İcra edildiği anlaşılan bu kültür ve sanat etkinliğinde emeği geçenlere teşekkür ederim.
Bu tür etkinlikler, başlamadan önce daha etkin şekilde tanıtılabilirse katılımın daha çok olacağını düşünüyorum. Etkinlikten bilgim olsaydı katılma gayretinde olurdum.
Selam ve saygılarımı sunar, sağlıklı günler dilerim.