- 958 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BU NE BETER BİR ÇELİŞKİ
Bazen bu ülke insanın anlamak çok zor oluyor neye tepki vereceğini ne zaman tepki vereceğini anlamak ve kestirmek pek de mümkün olmuyor.
Geçtiğimiz cumartesi Başbakanın da katıldığı Diyarbakır da, çözüm sürecine dönük barış ve kardeşliği pekiştirecek ülke barışı adına umut veren, bir organizasyon tertip edildi. Bin yıldır birlikte yaşadığımız ve bilinen tarihleriyle on bin yıldır bu topraklar da yaşayan Kürt kardeşlerimizle Barışı ve kardeşliği destekleyen, konuşmalar yapılıp, Kürtçe Türkçe şarkılar türküler söylendi. Hepsi bu, sanki bu insanlar uzaydan gelmiş gibi,
Vay sen misin? Barış için adım atan. Gerek Başbakan’a ve eşi hanımefendiye, gerekse barışı isteyen çözüm sürecini destekleyen, insanlara ağza alınmayacak seviyesiz sözlerle hakaretler eden, hem Kürt kardeşlerimize hem de barış kelimesine bile tahammül edemeyen, duyduklarında hop oturup, hop kalkan hakaret etmekten ve, iftira atmaktan başka bir şey bilmeyen insanlar, bir anda siyaset arenasında ve sosyal hayatta ortaya çıkıverdiler. Peki, kimdir bu insanlar. İşte Burası çok önemli (Türk oldukları şüpheli ) olan riyakâr insanlardır. Bu bir itham değil somut bir gerçektir.
Madem gerçektir. O halde bu gerçeği günümüzden başlayıp geçmiş de yaşanmış olaylarla birlikte ortaya koymak da kaçınılmaz bir gerçektir.
Şehit anneleri ve şehit aileleri derneği TV den bir açıklama yapıyor. Lütfen hükümetimiz barış için adım atsın, bizim evimize ateş düştü biz yandık başkaları yanmasın. Başbakana sesleniyoruz dindirin artık anaların gözyaşını, çözüm için ne gerekiyorsa yapın bizler çözüm sürecini destekliyoruz lütfen bu akan kan dursun ve Analar ağlamasın.
( Türk oldukları şüpheli ) kesim devrede,
Hayır, efendim ölüyorlarsa vatan için ölüyorlar, ölecekler tabi. Eh buda bir görüştür, ilk bakış da çok cesur söylem gibi görünse de, ancak vatan edebiyatı yapan, bu kalburüstü insanların çocuklarının, yurt dışında güvenli bir hayat yaşıyor olmaları ne ilginç değil mi?
………………………………..
Bu ülkenin genelkurmay başkanı tv den, ve genelkurmay başkanlığı sitesinden kamuoyuna açıklama yapıyor. Silahlı kuvvetler yapıla bilecek her şeyi yapmıştır. Bundan sonraki süreç sivil otoritenin siyaset yoluyla çözeceği bir süreç halini almıştır, diyerek aynı zamanda milletimize barış sürecinin başladığının sinyallerini de vermişlerdir.
( Türk oldukları şüpheli ) kesim yine devrede,
Olmaz olaaamaz Silahlı kuvvetlerin yapa bileceği daha illegal şeyler vaaar yakılacak köyler Kürtlerin üzerine atılacak faili meçhul cinayetler vaaar nayır nayır diyerek olağanca gücüyle popolarını yırtmışlardır adeta kan emici dura kulanın güneş ışığını gördüğün de geçirdiği cinnet nöbetlerini geçirmişlerdir. Hatta Öfkelerinden düne kadar yere göğe sığdıramadıkları Türk ordusuna hakaret edip biz orduyu güçlü ordu bilirdik meğer kartondan orduymuş diyerek adeta orduya saldırmışlardır. Bağzı televizyon kanallarında yapılan açık oturumlara katılan yorumcular karikatürize edilmiş bu sözleri milletin gözünün içine baka baka pervasızca söylediler.
………………………………..
( Türk oldukları şüpheli ) kesimler
Şunu istemektedir.
Bu ülkede karışıklık hiç bitmesin, sürekli kan aksın hep huzursuzluk olsun ki onların varlıklarının bir anlamı olsun. Yani daha açık bir ifadeyle siyaseten varlıklarının bir anlamı olsun statü olarak varlıklarının bir anlamı olsun, arkasına saklandıkları etnik kimliklerinden dolayı bir anlamı olsun, yani gerçek de ülke insanının istikbali çok da umurlarında değil.
Zaten bu kesim için Türkiye’de çok önemli değil. Çünkü onların öncelikleri çok farklı Türkiye’nin siyasi ve ekonomik olarak karanlık günlerine dönmesini istiyorlar çünkü hak etmedikleri saygınlığı hak etmedikleri paraları özlüyorlar.
Bu ülkenin bankalarının içini boşaltamadıktan sonra,
ülkenin kötü ekonomisinden kaynakla yaşanan devalüasyon sonrası bu milletin kazancını bir gecede milyonlarca dolar para olarak cukka edemedikten sonra,
Yüksek enflasyon ve yüksek faizden hiç çalışmadan % 700 faizle para kazanamadıktan sonra,
Bu insanlar için, kardeşliğin ne önemi var, kimle başlayan Yalova ile ilgili o söz devreye girer, yani sizin anlayacağınız Türkiye falan umurlarında olmaz kaldı ki bakmayın öyle Türkçülük yaptıklarına bu insanların etnik kökenlerine bakıldığında, gerçekte çoğunun etnik yapılarını farklı etnik kökenlere dayandığını görebiliriz. Yani öyle atıp tuttukları kadar Türk’te değillerdir.
……………………………………
( Türk oldukları şüpheli ) bu kesimlerin,
Barışın aleyhine propaganda yapıp vatan elden gidiyor, çığırtkanlığı yapan bu insanların felaket senaryolarına karşı, sade vatandaş da haklı olarak tedirginlik yaşıyor. Ve barış gibi güzel bir olguya şüpheyle yaklaşıyor. Birde sade vatandaşın siyaset ve tarih ilgi alanına girmiyorsa doğal olarak, Türk oldukları şüpheli kötü niyetli insanların eylem aracı olabiliyorlar. Şunu iyi bilmek gerekir ki,
Barış varsa ülkemiz güvende olur
Barış varsa kalkınma ve zenginlik olur
Barış varsa anaların gözyaşı diner mutlu olur
Barış varsa ( Türk oldukları şüpheli ) kesimler kahrolur.
Barışın kendisi güzeldir insanların düşünceleri de güzel olursa samanlık seyran olur.
Serhat BİNGÖL
19/11/2013
YORUMLAR
Değişik bir bakış açısı.
Bir başka pencere.
Gerçi bu sayfalara bu yönde yazı yazanlar çok azınlıkta.
Diğer yakadan çok daha fazla ses yükseliyor.
Yazarın,
haklı olduğu taraflar çok...
Olmadığı yönler de var.
Barış, kardeşlik güzel...
Kanın durması da güzel...
Ama,
PKK çığırtkanlığı,
Mao,Lenin şarkıları çağırmakla olmaz bu iş.
kardeşlik söz konusu ise,
herkes kardeşliğini bilmeli...
Bir de şu karışıklıktan medet umanlar konusu var.
Bu konuda kesinlikle haklıdır yazar.
İktidar üç yolla devrilir.
Ekonomik çöküntü, bol kan, darbe...
Bir de seçimle devirmek var ki,
şu anki muhalefetin bunu gerçekleştirebilecek ne gücü var, ne de niyeti...
Olay budur.
Bir tutam hayat tarafından 11/20/2013 11:44:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Pkk paçavralarıyla süslü bir ortamda, "Doğuyu koruduk kan emici düşman Türklerden" diye kürtçe türkü söylettirerek barış getireceklerini sananların Türklüğünden, müslümanlığından ve insanlığından şüphe duyarım.
Koskoca Türk milletini bir avuç pkk piçine boyun eğdiren, aman yeter öldürmeyin ne isterseniz verelim pozisyonuna getirenlere lanet olsun.
Bu çakma barış süreci her iki tarafın işine geliyor.
İktidar seçime kan dökülmeden girmek ve koltuğunu korumak istiyor, pkk zaman kazanıyor, şehitliklerini kurdu şimdi emniyet birimlerini ve ordusunu kuruyor, sözde Kürdistanın sınırlarını çiziyor, seçimler olsun bitsin herkesin gerçek yüzünü göreceğiz.
bende bunları yazmak istiyordum
bir kere Allah taraf tutmaz ve Allah ı tabii herkes tekeline alır
devlet birnevi dehr gibidir çünki halklar hakettiklerinçe yönetilirler
şurda üstünlük olabilir takva da
kim takvaya daha yakın ise oraya çadırı kurmak gerek
yanlışa devam etmek intikam hissini besler ve siyonizmin bir no lu silahıdır
işteeee sanki esrar gibi eroin gibi kendine tiryaki eder
yazınızı tebrik ederim değerli dost çok yazılacak var da
bu kadarla kalsın
saygılarım sevgilerimle...
yok,sul tarafından 11/20/2013 4:43:46 AM zamanında düzenlenmiştir.