- 432 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HEYBEMDEKİ TİLKİNİN GEYİKLERİ --- 1 ---****************
*****Yıllardır seninleyim ya , kocaman bir SEN yarattın yüreğimde , nefes alış verişlerimde !!! KURBAN olurum sana KURBAN !!!!! Bu gün arefe ya; hatırlatmak istedim işte ‘!!!!
***** Sayısal loto çekiliş sonrası oynadığım kupona makinanın " Üzgünüz.. İkramiye çıkmamıştır !!" uyarısını ekranda görünce sinir krizi tutuyor beni..Ne kadar güzel teselli şekli ... Resmen dalga geçiyor senelerdir ya !!
***** Bilmece ,bildirmece: meydanlarda nutuklar atmaca,vaadlerle coşturmaca !!!; Seçim sonrası milleti peşinden koşturmaca..Bilin bakalım bunlar kimlerdir :)))
***** Bir reklam panosu : "OBEZİTEYE AÇTIĞINIZ SAVAŞTA YANINIZDAYIZ !!"... Onlarla aç duracaklar veya perhiz yapacaklar sanki !!!
***** Sigarasını yaktı durakta ve dolmuş beklemeye başladı adam..Dolmuş yaklaştığında çok seri şekilde üst üste dumanını çekti,attı izmariti ve son dumanı binince üfledi dolmuşta... Ulan ne tasarrufçu olduk be !!!
***** Bir kağıda 10 milyar yazdı adam ve pazara götüreceği ineğine gösterdi.. Pazarda alıcı çıktı.. Pazarlık başladı.. Satıcı :" Valla 10 milyarı gördü ama satmadım !! " dedi alıcıya !!!!
***** Beğendiği ayakkabı için , müşteri satıcıya sordu :" Ne kadar dayanır !! " diye ... " Neresinden baksan hiç giymezsen 3-5 sene dayanır !" diye cevap verince ; satın aldı ve çıktı dışarı .. Satıcı adamın arkasından mırıldandı :" Valla hiç giymezsen 40 sene bile dayanır yani.. " !!!!
***** Şöyle oturup bir kenara izliyorum gelip geçenleri.. İnanın kendi kendine konuşuyor,mırıldanıyor,gülüyor çoğu.. Kime cevap veriyorlar,kime gülüyorlar bilinmez; yanların da kimse de yok ki !!!
***** " Davulun sesi uzaktan hoş gelir !"... İyi de !!! Yakınında neden hoplayıp,zıplayıp dururuz ya !!!!
***** " Davul bile dengi dengine !!!" .. İyi güzel de ;tokmak ne olacak ???
***** Adımımı atar atmaz , ayağa kalkıp yer veren gençlerin bulunduğu Halk Otobüsü bekliyorum !! Ne zaman gelir acaba, biliyormusunuz ???
***** Salona girdi adam.. Yorgun ve uykusuzdu.. " Abi ! Gözlerin kızarmış.." dediler.. Adam :" EVET !!!GÖZLERİMİ KAN BÜRÜDÜ !! ! " diye tasdik edince ; kimse kalmadı salonda !!!
***** Öldüğümde " çok sigara içiyordu rahmetli " diyeceklerdir, biliyorum !! Helal olsun bana; geride kalanlara örnek teşkil edeceğim işte !!!