- 492 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EL İÇİN OLMASIN ÇABANIZ
ÖNCELİKLERİN YAKININDAKİLER OLMADIKÇA ,BAŞINIZA HER GELENİ YAKININDAKİLERE YÜKLEMEK NE KADAR ACİZLİK BELİRTSİ İSE,
BAŞINA GELENİ KENDİNDEN BİLİP’’DURUP DÜŞÜNEBİLME’’ BÜYÜKLÜĞÜNE DE BİR O KADAR ASİLLİĞİNİN BELİRTSİDİR.
’’VARLIĞINA SEBEP OLANIN’’ ELİNDEDİR HERŞEY,ELİN SÖZÜNDE YADA ELİN DEĞERİNDE DEĞİLDİR KIYMETİN.ONLARI KAĞDE ALMA.ONLAR YANINDA OLMAYACAKLAR ÖBÜR TARAFTA.
DİLDE TEVEKKÜL ETMEKLE ’’İNANMAK ’’ OLMAZ,İNANDIĞINI SAVUN MA!!
SABIR VE ANLAYIŞI ,GERÇEK MANADA SEBEPTEN ÖTÜRÜ DEĞİL DE ASIL OLANA İNANMAYI,OLANLARA DEĞİLDE HAYRA TEVVEKÜL ETMEYİ ÖNCELİKLİ KIL KENDİNE,
YOKSA SÖZ DE DEĞERİN ASLA BAŞKASINDA SIRAYET ETMEYECEĞİNİ BİL,GÖRÜRSÜNDE.(SONUÇLARINDA AH VAH EDİYORSAN BİL Kİ SENİN SAMİMİYETSİZLİĞİNDEN DİR.)
HER İŞİN BAŞINDA OLDUĞU GİBİ SONUNDA OLACAKLARIN KÖTÜSÜNE DE BAŞKASINI SUÇLAYIP,LAF EDİP KIRMAK YERİNE.
DÜŞÜN SADECE,
VARLIĞINA SEBEP OLAN GELSİN AKLINA,
İSYAN ETME,
SUÇLU ARAYARAK YADA BEN NE YAPTIM DA BAŞIMA GELDİ DEYİP VESVESELENME,
HATALARINI EL KOMŞU ÖRTER SANMA,AVUNTULARA KANMA,İÇTEN FETHETMİŞLERDİR OYSA EN ZAYIF YÖNLERİNİ.
YAKININDAN ŞAŞMA,
YUVANA DEĞER VER,
AİLENE SAHİP ÇIK.ÇOCUKLARINA,EŞİNE.
ÖNCELİĞİN ONLAR OLSUN.
ELİN SÖZLERİ KULAĞINI SAĞIR .GÖZÜNÜ KÖR ETMESİN SAKIN.
UNUTMAKİ EL GÜZEL GÖRDÜĞÜ NE VARSA,ÇAMUR ATMAYA HER DAİM HAZIRDIR.
KENDİSİNDE OLMAYANI BAŞKASINDA GÖRÜNCE DEDİKODUNUN ALASINI HAZIRLAR BİR ANDA,DİLİNDEN KURTULAMAZSIN.
SONRA AH VAH ETME,
DÜŞÜN İŞTE NEDEN OLUYOR HERŞEY,
MİLLET İÇİN YAŞARSAN,
KENDİNDEKİLERDEN OLURSUN.
KALENİ SAĞLAM TUTARSAN DIŞTAN HİÇ BİR GÜÇ YIKAMAZ.
İSTEDİKLERİ KADAR UĞRAŞAN OLSUN.
ÖNCELİKLERİNİ İYİ SEÇ.
ÖNCE ÇOLUĞUN ÇOCUĞUN,EŞİN AİLEN OLSUN.
BAŞARIDA GELİR,MUTLULUKTA GELİR,HAYIR DA GELİR,EN ÖNEMLİSİ HUZUR DA GELİR.
YOKSA İSTEDİĞİN KADAR ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM ONLAR İÇİN DE KENDİNİ AVUTURSUN,EL İÇİN OLMASIN ÇABAN ...
...........
.........(B.y)