- 681 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HANİ İİİ NERDE SÖZLERİN VE SEN???????
Hani en son ben kalbini çarpmıştım? beni zamansız hiç düşünmeden sevişmiştin?son kez bana evini, kalbini, yatağını yüregini açmıştın? Sahi sen :son ne zaman aşık olmuştun bana?
Kollarımda uzanıp hiçbir şey düşünmeden sarıldıgında dünyanın en mutlu kadını hani sendin. Şimdi ne degişti de sanki bu dünyada ben yokmuşum gibi hayatın akıp gidiyor, yoksam ben gecmiş bir zamandamı tutuklu kaldım… beni sevmek istiyordun her an, yoksa birkac gecelik kadınım mı olmak istedin sadece.
Bütün sevişmelerin ucu aynı yere çıkıyormuydu aslında … Sen o asık,oldugum ugruna öldüğüm yandıgım o kadınmısın,artık bilemiyorum? Hani masaya yumruğumu vurunca titreten ama şefkatiyle dağları deviren, koluma takınca yakışan, ister evde, ister meyhanede adabıyla oturan. sana ait olan adam gibi adam bendim,
Aklında bazı hayallerin fotoğraflarıdamı kalmadı saklıyacagın o anlara dair .cetelesinidemi tutmadın yaşanılanların bak benim hiçbir derdim yok kadınlarla, ilişkiyle, beklentilerle; hiçbir alıp veremediğim yok tu sen hayatıma girene kadar! bunu o kadar çokiyi biliyordum ki; bundan emindim :oysa imdi çok yorgunum.kafam kalbim mesgül en önemliside ruhum üşüyor yüregimde volkanlar patlarken,peki neden ben i sectin söylermisin??
şimdi senin yüzünden böyle tek başınayım kimseye güvenim kalmadı insanlara yada insan kılıgındakilere. Çirkin sarılışlara, zamansız kahpeliklere, ihanetlere tokum. O yüzden bunca zamandır .sevdalara kapalı yım,şimdi.
Sonra senin o güzel bakan gözlerini görmştüm öyle masum ve temizlerdiki,işte tam onda yıllarca aradıgım buydu dedim, kanmak ,yanmak içinde kaybolmak istedim. Hiçbir çirkin sevişmeye karışmadı bunca zaman adım, şanım var benim ama senin kollarında olmak istedim, ne yalan söyleyeyim…çok tutulmustum sanki seninle var oldum içim cocuksu bir hecanla dolmustu...
Gerçi bir gecelik değildi aklımdan geçen, sana sadece sarılmak istedim. Elimi tutsan da kafiydi ama sevişmenin de keyfine itiraz edemezdim etmedimde.
Sabah olurken, gün ağırrırken, bedenler ayıldı, akılin basinamı geldi de “çok sarhoştum hatırlamıyorum” diyebiliyorsun. Ben de efendi gibi çekilirim yolundan, bir daha yüzümü bile görmezsin. İçimde buruk bir acı kalır ama o da doya doya yaşayamadıklarımızın vebali senin.
Umudum şu ki; adın gibiyse aklın ve dünyan, anlarsın kalbimden geçeni be kadın. gelbasıma tac ol,Otur yanı başımda, ben de yine aynı heyecanla sofralar kurayım sana en sevdiğin şarkı tadında… Sen gittin ya açtım müziği, başa sarıp sarıp dinliyorum, “Nazende Sevgilim” sanki bana yazıldı da…diye..dersin
Şimdi iki şey var aklımda. Birincisi neden arabayı park ettin o kadar uzağa? Kimin görmesi rahatsız etti seni benim koynumda?ikinçisi mutluluk seninleolsun ama.yaşanılanlar yapmacık olmadı olmazda asla sen neden egsirgiyorsun ufacık bir tebessümü,cevaplarsan sevinecegim.yoksa rolmü kestin bu kadar gercek olan?
neyse senden tel ricam şimdi unutma: Benim gibi adamın koynundan çıkıp giderken mutlaka tebessüm et tıpkı ogünki gibi, o adam senin bir tebessümünü bekler seni her gördüğünde en azından paylaşilanlar hatırına bak ben sözümde durdum ..bari sen sözüne durmadın .bir tebessümü esirgemeki. kendimi yargılamayım.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.