....
......
YORUMLAR
keşke dinleselerdi sizi.olmamış çok yazık.yaşayan kendinden sonrakinin aynı batağa saplanmasını istemiyor.ezilmesini kullanılmasını.
oyun içinde oyun
sağ sol dediler
alevi sünni dediler
laik dinci dediler
şimdi kürt türk mü?
daha bölmek için hangi kuralsız oyuna başvurulacak.
babamın onca ikazına rağmen gizli gizli derneklere giderdim.hiç korkum yoktu aman be ne olacak ki diye.şimdi korkuyorum çünkü çocuk yetiştiriyorum.o nun kendini ateşe atmasına göz yumabilirmiyim.
fişlenen işkence gören ve o zamanlar eşi dostu kalmayan bir adamın kızıyım.onlar birşeyler değiştirebildi mi?ya ben neyi değiştirebileceğim.
kimse ders almıyor geçmişten.oysa ki anlatanlar çok bilgili.okuyarak değil yaşayarak bilgi sahibi olmuşlar.
ama bir zamanlar sizde akan deli kan şimdi yine gençler de aynı hızla akıyor.umarım çok geç olmaz.ses duyulur.
hem kendi hayatları hem ailelerinin hayatları pamuk ipliğine bağlıyken yaşamaya çalışan ağabeylerim,
umarım duyarlar çağrınızı.başka acılar yıkımlar bölünmeler yaşanmaz.bu ülkeye ayrı ayrı gruplar halinde değil birlik olarak sahip çıkabiliriz.
yazın için teşekkür ediyorum.her zaman yaz yaz ki bir gün duyulsun geçmişte ki hatalar tekrarlanmasın.
degerli kardesim toynak,
duz yazilari fazlaca okuyamadigim icin yazini gec gordum. Icimdeki tum duygulari sermissin yazinda... kendimi buldum...
yurekten tesekkur ediyorum ulkemiz adina gozlemlerinizi bizimle paylastiginiz icin...
ben bu yazini musaden olursa dergime alacagim... gelecek sayimizda dergimzide yayinlanmasini saglayacagim insallah...
Kutluyorum memleket yuregini gardasim...
Eksik olmasin yazilarin...
saygilarimla
direnis tarafından 4/14/2008 2:44:24 AM zamanında düzenlenmiştir.