- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN DİLDEKİ VE KALPİMİZDEKİ MUTLULUĞU
Genç delikanlı aylardır, bir görüşte âşık olduğu genç kızın kendisini sevmesi için ikna edememişti. Genç kız’da da istek vardı ama nedense genç delikanlıya çile çektirmekten zevk alıyordu. Yine bir gün yolları şehrin gürültüsünden ve insanından uzak olan küçük kırda keşişti. Genç delikanlı genç kızın yanına yaklaşarak serenat yaparcasına.
-Neden gözlerindeki ışıltıdan beni sevdiğini göremiyorum ey sevgilim? Neden ellerin bana uzanırken bu kadar soğuk ve ürkek? Oysa ben seni karşıma çıkan sevgili sanmıştım?
-Anlamıyorsun beni. Ben seni sevemem. Sevmem sevgi aşk gibi değildir. Sadece hoşlanırım, ama senin aşk’daki sevme gibi tutkulu olan sevme değildir. O nedenle gözlerimdeki ışıltıdan o aşk ı göremezsin.Daha önce evlendim bu evliliğim hüsranla sonuçlandı korkuyorum aynı duyguları yaşamaktan, o nedenle seni böylesine üzmemdeki neden budur.
-Ey güzel sevgili evlilik şu anda seni bulmam ve ömrümün sonuna kadar seninle yaşamamdır. Bil ki ölümün kanatları bizi ayırana kadar. Ölüm bizi ayırsa bile ben seni bekliyor olacağım inan buna. Sen dersin sıkılırım üzülürüm ben seni sıkmam aşk kendisi geldi bizi buldu bilirim aşka şekil verilmez aşk sadece yaşanır bu nedenle ilişkilerimizde ara sıra boşluklar tabiî ki olacak aramızda mutluluğun rüzgârları essin diye. Ben sana aşkım için mecbur bırakacağımız mecbur olacağımız şartlar sunmuyorum ki sevgilim beraberce bu aşkı yaşayalım istiyorum.
Ayşe şaşkındı ilk defa böylesine anlamlı ve derinden hissedilen duygularla karşısında konuşan birisini görmenin şaşkınlığı ile
-Se.. Sen samimisin bu duygularında? İlk defa böylesine güzel sözler duyuyorum! İlk eşim ö..olan o kadar kaba ve anlayışsızdı ki oysa sizi ne kadar güzel konuşuyorsunuz?
-Sevgilim aşkın kor ateşi seni görünce içime düştü şimdi kor alev yakıyor bedenimi acı ama tatlı acı, ben bu aşkın peşinde seninle koşmak yürümek istiyorum. Aşkın engin kanatlarını açmış bizi bekliyor, binmemek olmaz aşkın kanatlarında saklanmamak o aşkı içmemek olmaz ne olursun evlilik teklifime evet deyin beni mesut ve bahtiyar edin. Bırakalım aşkın şefkat dolu yaprakları ruhumuzu okşasın.
-Çok şaşırdım inan ki ben ne diyeceğimi bilemiyorum sanki başım dönüyor bambaşka bir âlemdeyim!
Böylesine güzel anlamlı bir aşk ancak hayallerde mi olur acaba? Böylesine sevgi dolu aşkı yaşayanlar var mıdır acaba?Acaba..Acaba..Siz ne dersiniz bu konuda?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.