- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayata Aşk ile Bakmak
Aşk kapıya gelince kimselere sormaz.Bir anda gelir.Ne olduğunu anlamazsın.Kalbin bir atar ki yerinden çıkacakmış gibi.Dur dersin yahu napıyorsun.Bu kadar sevilir mi dersin.Ah onun gözlerine bakmaya kıyamazsın.Elleri ellerine değse erir biter yüreğin.Hele ki bir kaç sevgi sözcüğü duysan tamamen mest olursun.Ne güzel şeydir aşık olmak.Sevmek,sevilmek.Peki bu kadar sevmene vesile olan,sevdiren kimdir?O dur.Rabbinin elindedir kalbin.Sana sevgi verir kalbine.O kişi sana hoş gözükür.Seversin.Onun kalbinede O verir.Lakin Rabbinden çok sevme yoksa Rabbimiz benden daha çok severseniz sizden sevdiğiniz alırım demiş.Önce Allah sevgisi sonra peygamber sevgisi sonra anne,baba,kardeş sonra eş sevgisi,çocuk sevgisi gelmeli ki işte tamamınada aşk denebilir.Hepsine aşık olursunuz.Düşünün o kadar büyük kalbiniz var ki bütün sevgileri alıyor içine.Aşık oluyor herkese.
İşinize,mahallenize,çevrenize aşk ile yaklaşın.Aşık olun işinize,aşık olun komşularınıza manevi şekilde dostluk bağları kurun.Dünya çıkarlarını,menfaatlerini bir yana koyalım.Gelin hep beraber birlik olalım.Hz.Muhammed Mustafa (S.a.v) Efendimizin ümmeti olalım.
60-70-80 sene daha kaç sene daha yaşayacağız.Ebediyet bekliyor bizleri.Burda ki aşklarımızı oraya taşıyalım.Kalp kırmayalım.Kalp sevelim.Yakınlarınızın,sevdiklerinizin kıymetini bilin.Söz ok gibidir ağızdan cıktım mı bir daha tutamazsınız.Bir kalp kırdın mı 100 rekat namaz kılsanda hikayedir yanında.
Hayat aşkla bakalım.Hadi durmayın aşık olun birine bir şeye :)
Gökhan SELÇUK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.