24 TEMMUZ 2013 / 2
Yine bir 24 Temmuz ve yine sevgi dolu yüreğimden sevgi parçacıkları..,,
+
Doğum günün kutlu olsun bitanem.
Nerden başlasam nasıl anlatsm bilmiyorum . Bu satırları yazarken bile heyecandan kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum.
Ellerim titriyor , yanaklarım kızarıyor. Tıpkı seni düşündüğüm zaman ki halime bürünüyorum.
İçimdekilerş , sana beslediğim duyguları nasıl anlatsam bilemiyorum. Kelimelere nasıl döksem onu da bilemiyorum.
Ama tek bildiğim bir şey var , o da SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Hem de öyle böyle değil .Sonsuz bir sevgiyle seviyorum . Anlatamayacağım kadar çok seviyorum.
Sen kalbimin derinliklerinde öyle dolusun ki . Senden başka birini sevecek yer yok kalbimde. Öyle tabi bir duygu ki sana oln sevgim.
Kelimelere döksem kelimeler kıskanacak seni.Ben seni öylesine yüreğimde yaşıyorm ki . Sen ben oluyorsun bir anda , bende sen oluyorum.
Sonra birbirimizr karışıyoruz. Sevgimiz birbirine karışıyor . Bu küçük yüreğim hasretinle sevginle yanıp kavruluyor.
Senle olduğum zamanlar hayatımın en değerli ve en güzel anları oluyor benim için..
Senle olan herşey öyle güzel ki birtanem .
"Nefes almak gibi seni sevmek , zorunluluk değil ihtiyaç.." misali kapılıyorum yüreğine.
En çok yüreğimin yüreğine yakışmasını seviyorum. Saçlarının kokusunu gül kokan tenini seviyorum.
Güzel ve anlamlı bakan gözlerini seviyorum. Küçük çocuk edasıyla kollarıma büzülüşünü seviyorum.
Uyurken ki masumluğunu seviyorum . Gülüşü seviyorum mesela. En çokta gülüşünü.. Öylesine içten öylesine çocuksu ki.
İnsan kapılıp gidiyor gülüşünü . O binbir sevgi dolu gülüşüne.
Sen benim bütün varlığıma hayat katıyorsun . Sen benim kalbimsin . Burdasın , burda. Taa içimdesin.. En derinimdesin.
Hiç kimsenin erişemeyeceği , kimsenin yerini dolduramayacağı yerdesin. Kalbimdesin.
Sen bütün hayatım boyunca en sevdiğimsin.. Yerine kimseyi koyamadığımsın.
İçimdeki küçük kız bir tek seni özlüyor, bir tek seni seviyorum bitanem . Ne olursa olsun bunu aklında çıkarma olur mu bitanem.
Sen bana huzur veriyorsun , ruhumu dinlendiriyorsun.
Seni sevdiğim kadar kimseyi sevmedim ben birtanem . Kimseye böyle bağlanmadım . Kimseyi seni özlediğim kadar özlemedim.
Kimseyle seninle mutlu olduğum kadar mutlu olmadım . Küçük yüreğim seni öylesine çok seviyor ki.. Anlatamıyorum .
Seninle her şey o kadar yaşamaya değer ki . Benim hayatım seninle anlam buluyor. SENİ SEVİYORUM. Çok seviyorum.
Seninle yaşadığımı hissediyorum. Sen seviyorum ve ömrüm boyunca da seni seveceğim. Bunu hiç kimse ve hiç bir şey değiştiremez.
Sen benim kaybetmeyi istemediğim biricik gülümsün. Gül kokulumsun. Hem ben senin üstüne başka gül koklar mıyım hm ? :)
Bu benim küçük yüreğim seni çok sevdi ve hep sevecek.
İyi ki yanımdasın birtanem , iyi ki tanımışım seni . İyi ki , "iyi ki’lerime" sebep olmuşsun . İyi ki benimlesin ve iyi ki hayatıma girmişsin.
Ben hala seni seven o 15 yaşındaki küçük kızım . Doğum günün kutlu olsun gül yüzlüm.. <3
Küçük Bebeğin ...
Yazılma Tarihi: 8 Temmuz 2013 / 17.30
Eklenme Tarihi: 24 Temmuz 2013 / 00.02
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.