- 422 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Durdu Şahin Antoloji ve Ansiklopedilerde
İlk şiirini 1976 yılında Bizim Anadolu Gazetesi’nde yayınlayan Durdu Şahin, o günden bugüne yazı faaliyetleriyle ısrarlı ve kararlı bir şekilde okuyucularıyla buluşmaktadır.
Bugüne kadar Akit, Bayrak, Türkiye, Hergün, Zaman, Yeni Düşünce, Yeni Şafak, Yeni Hafta, Ortadoğu, Yeni Mesaj, Kurultay, Sağduyu, Gündüz, Yeni Asya gibi Türkiye çapında dağıtımı gerçekleştirilen gazetelerle Erciyes, Güneysu, Hasret, Dolunay, Türk Edebiyatı, Sızıntı, Türkiye Çocuk, İnsanlığa Çağrı, Gülpınar, Diyanet Çocuk, Çınar, Seviye, Kırağı, Hazan, Martı, Raiha, İslami Edebiyat, Altınoluk, Semerkant, Edep ve Tebessüm gibi dergilerde yazı, şiir, mülakat ve kitap tanıtımları yayınlanan Şair ve Yazarımız birçok antoloji ve ansiklopedilerde de görülmektedir.
Alaca’da Alaca Belediyesi adına Seviye ve Birikim dergilerini de yayın hayatına kazandıran Durdu Şahin’e aşağıda fotoğrafları görülen antoloji ve ansiklopedilerden de ulaşmak mümkündür.
Ayrıca hakkında Gündüz (9.6.1997) , Akit (22.6.1997) , Maraş’ın Sesi (2.9.1997) , Türkiye (10.6.1997) M.Murat Özülke (Kilim, yıl:2,1998) , Abdurrahim Karakoç / Durdu Şahin, Cevat Akkanat / Bahar Müjdesini Kışa Taşıyan Şair, Nazir Akalın / Durdu Şahin’in Hasbihallerine Dair, Halistin Kukul / Durdu Şahin’in Şiiri (Kilim, Durdu Şahin Özel Sayısı, sayı:11-12,2002) , Nazir Akalın / Durdu Şahin’e Dair (Şairin Eldivenleri,2003) isimli eserlerde de bilgi bulmak mümkündür.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.