- 717 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenler Kan Ağlar 1
Sabah 05,01;
Tarihe not düşülsün bir şizofren kan ağlıyor durum pek iç açıcı değil dostum öyle gülerek bu dünyanın düzenini değiştireceğini sanıyorsan yanılıyorsun. Alfred karamsar dünyandan vazgeç diye defalarca haykırıyor bana hiç ama hiç duymadığım bir ses. Tarifi nedir ne değildir nasıl verilir bilemiyorum ben kimim ne için savaşıyorum ya da ne için yaşıyorum bu konu hakkında da bilgi sahibi değilim tek bildiğim Ayşe; benim Dünyam bu dört harf iki heceden oluşan dünyanın en güzel ismi.
O nerede şimdi onu getirirseniz karşıma her şeyi size anlatır, ya da yaşatır bana bu dünyayı yaşattı dostum. Biraz dinlenmeye onunda ihtiyacı var elbette o yüzden dinleniyordur arayan belasını da bulur mevlasını da Ayşe’sini de beni kim buldu peki? Açıklayın bana bunu kim bulmuşsa ona söyleyin sol kolumda işlemeli Baba yadigarı bir de saat olacaktı gözüne kestirip cukkaya indirdi her halde ya da ben bir ücra köşede düşürdüm lavuğun da günahını aldık sabah sabah iyi mi. Hoca da ne güzel okuyor be şu ezanı sesine kurban olduğum huzura kavuşturuyor insanı.
Huzur tabii bizde de bulunurdu bir aralar ama şu an bende ben bile yokum reis ne huzuru saçmalamayı kes diyor bak yine birileri ya Ayşe? Ah ulan Ayşe bir sen anlıyor muşsun meğer beni neredesin ulan hele gel de anlat şu kepazelere yine dağıtmayayım şu gavur İzmir’i.