- 862 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bizi Bu Saaten Sonra Ancak KIYAMET Paklar...
Çok değil, bundan birkaç sene öncesi idi.. Insanlar daha sevgi dolu ve daha anlayışlıydılar birbirlerine.. Çok değil, bundan birkaç sene öncesiydi, onlar arkadaşlardı, dostlardı, aynı şeylere üzülebiliyor, aynı şeylere sevine biliyorlardı.. Çok değil, bundan birkaç sene öncesiydi.. Korkuları, sorguları, duyguları ortaktı.. Çok değil, bundan birkaç yıl öncesi idi, birileri çıktı aralarına nifak tohumları saçtı... Ve ortaya tam bir kaos bırakıp kaçtı.. Şeytanın elçileriydi onlar.. Yeryüzünü karıştırmak için insanların akıllarını çelmekti görevleri.. Onlar nefreti işlediler gönüllere, artık Şeytan gönüllerde.. Dinleri kullandılar, Irkları kullandılar," Özgürlük " dediler , eşitlik söylemleri ile kadını erkeğe, erkeği kadına benzettiler... Emperyalizm ile dünyanın içine ettiler... Herkesi ruh hastası bireylere çevirdiler.. Çok değil, bundan birkaç sene öncesiydi.. Çocuklar korkusuzca arkadaşlık kurabiliyordu birbirleri ile.. Onlar bütün renkleri seviyordular.. Hayal kurabiliyordular, dünya üzerinde seyahat edebiliyordular, hatta uzaya bile çıkabiliyordular, içlerindeki umutlarla.. Çok değil, belki de bir asır eveldi barışın dünyada az çokta olsa hayat buluşu.. Açlık ve ölümdü insanların en büyük korkusu.. Yılmıştılar savaşlardan, yetim, öksüz ve yarım insan kalmıştı bir çoğu.. Biliyorladı acının ne demek olduğunu.. O yüzdendir ki " BARIŞ " diyiyorlardı.. BARIŞ istiyorlardı.. Çok değil, bundan birkaç sene öncesi idi. Cehaleti yok edeceğiz naraları ile teknoloji getirdiler ülkelere. Oysa ! Cehalet beyinlerde değil, yüreklerdeydi.. Yıkadılar insanların beyinlerini saçma sapan bir sürü şeyle, kirlettiler yürekleri hırs ve ihtiraslarla.. Aldılar insalığın elinden sevgiyi, merhametti.. Köreltiler vicdanları, seneryosu bozuk filimlerle.. Çok değil, bundan birkaç sene eveldi.. Hayaller kuruyordu kızlar beyaz gelinliklerle.. Artık Beyazın da bir önemi kalmadı, gelinliğinde.. Modernleşti halklar... Bizi bu saaten sonra ancak KIYAMET paklar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.