Sevgili Hatice Abla!...
Sevgili Hatice Abla.
Sana bu msjı çekiyorum amma, inşallah telefon numaran doğrudur ablam. Yoksam özür dileycek ne başka kontöröm var ne kontör alcak param. Ben Ayşe abla tandınmı. Ya inankim çok zorda kalmasaydım bu msjı çekmezdim. Oğlum asker, kızımlan kocam hasta benimde kıredi kardı borcum var. Bana 100 tl. yollarmısın ablacım, kulun kölen olayım.
***SON***
Sevgili Sahte Ayşe!...
Hiç bir msj. ***SON*** diye bitmez bu bir. Tesadüfe bak ki, yolladığın bu zavallı kimliğe bürünmüş Ayşe’nin paraya muhtaç mesajını, yakın akraba olan güya Hatice abla sandığın iki kişiye birden yolladın bu iki. Eğer senin sahte mesajını böyle bir sitede yayınlamazsam eminim ki oğlu askerde olan çok anne, baba, yakını hasta olan çok kişi sana para yollayacaktır bu üç.
Gelelim dördüncü şıkkımıza: Bu kişiler vicdanlı birileri, senin tel. numaranı Emniyet Amirliğine vermediler ama, unutma ki herkes aynı yüreğe sahip değil.
İstiyorsan aynı mesajla 100 tl. istemeye devam et. Ne dersin?
Kurgu değildir.
YORUMLAR
:)))))
Böyle bir olay başıma gelmişti. Askerde olduğunu söyleyen birisi benden para istemişti..
Bir de polis diye arayıp kontör istediler..
ben de hemen gönderiyorum....dedim.
Güya birisine küfretmişim bu numaradan...
K-ben tanımıyorum küfredilen kişiyi de aman komserim göndereyim de örtelim bu meseleyi..kontör para önemli değil kapansın yoksa rezil olurum dedim..
Adam bulduk bi sığır demiştir içinden..
bana çok acil ama ha dedi..
ben de nasıl emredersen öyle amirim dedim..
bana bin kontör gönder bir de masraflar için ..
başüstüne amirim deyince adam bi rahatladı..
illa gönderecem ben de ..
dedim kontorü göndereceğin adresi verir misin?
ne adresi dedi...numaraya gönderecen.
olmaz dedim ben annenin adresine gönderirim.
ver ananın adresini al kontörü..
adam kapadı..
:)))))))
çok güzel bir uyarı -uyandırma servisi yazısıydı..
uyanabilenler için tabii
bir ..bir....nereli desem ..aslında adam şuralı da ...buralı mı desemmmm... vatandaşımız gibi Moldovya dan arayan güzel bir sese Dörtyüzbin lira gönderecek kadar "eşekleşmiş" ler de var..
Selam ve saygı ile..
erolabi tarafından 5/24/2013 10:18:45 AM zamanında düzenlenmiştir.