Aldatmak
ALDATMAK
Nedir Aldatmak ?
Neden aldatırız ?
Sorunumuz ne ?
İçimizde bitmek tükenmek bilmeyen tatminsizlik duygusu mu ?
Sadece sevgilinin,eşinin harici bir başkasını hayatına katmak mıdır aldatmak.
Dostlar aldatılmaz mı ? O her şeyi uğruna feda edeceğimiz arkadaşlarımızı aldatmaz mıyız bir başkası uğruna ?
Bize yıllarını ömrünü tüm varlığını adamış anne ve babamızı aldatmış olmaz mıyız bir sevgili uğruna ya tamamen terk etmişsek aileyi bizim için yapılan onca emeğe ihanet etmiş olmazmıyız?
Deriz işte buldum hayatımın sevdasını .Çok seviyoruzdur ama bir gün bir başkasının bir bakışı bir gülüşüne tav olmazmıyız.Birde bakmışız ki sevdiğimizin değil diğer kişinin yanındayız ve uğruna yıllarını verdiğin yuvan tarumar olmuştur artık.Sonra çok üzülür çok ağlarsın ama iş işten geçmiştir.
Bir adam düşünün her şeye sahip.Güzel sevgi dolu bir eş,güzel çocuklar,iyi bir iş ve rahat bir yaşam.Ama yine de yetmez insanoğlu tatminsizdir çoğu zaman.Elindekinin değerini bilmeyerek başka ufuklara yelken açar.Rüzgar diner.Ortalık sakinleşir ve ne kadar büyük hata yaptığını anlar.Ama ne demiş şarkı Dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç…
Bir kadın düşünün sevgi dolu bir eşi güzel bir yuvası vardır ama yine tatmin değildir yaşamından.Her zaman dışarıya yönlendiren bir şeyler vardır.Tabi herkes için geçerli değil bu.Sevginin kıymetini bilene saygımız sonsuz daima.
Yaşam bunun örnekleri ile dolu.Her yerde bir aldatma öyküsü ile karşılaşır insan.
Bize verilenin değerini bilmiyoruz.Sağlıkla,mutlulukla,sevdiklerimizle birlikte huzurla aldığımız her nefesin değerini hala çözemiyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.