- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLLERİN EŞKİYASI
GÖNÜLLERİN EŞKİYASI
Yaşam bizleri çağırıyor sevgiyle , umutlarla, çiçeklerle !! Balıklar seni çağırıyor seni denizler boyu.. Yıldızsız kalan geceler seni.. Yıllardır özleminle yanan yürekler seni bekliyor seni.. Artık kurtulmalı yaşam akvaryumlarında ki balık ağızlarından..Her şey,i tüm tabiat seni söylenmekte, sensin dillerde, sensin gönüllerde olan !! Sensin dayanılmaz güzellikler de ve doyumsuz olan...
Sev daha çok, sev tutup koparırcasına yürekleri, sev daha çok hiç bırakmadan.. Sev ki bitsin yalnızlıklar , bitsin yetimlikler... Bak sana özlem tutulmasındalar .. Ver sevgi dolu yüreğinden , ver soluk soluk sıcacık nefesinden.. Gel artık salkım saçak, doldur gönül kucaklarını.. Şarkılar da hep sen.. Tutulan özlemler.. Senden başkasına kör bakışlar.. Susanmış sevdana.. Yanılmakta.. Tutsana !!!!
Sen gönüllerin eşkiyası..Belalısı..Büyücüsü belki de.. Yangınlar icad edilmekte.. Gün batımı çanları çalıyor.. Dinle !! Ellerin utanmasın, sıcacık sevgi dolu elleri tutmaktan..Balıklar derinliklerdeki kuytulara çekilmekte iken, yürekler astığın iplere...
Bırak yüreğini maviliklere.. Bırak yüreklerin üstüne üstüne.. Kaçıp gitme artık düşlere.. Yaşa be !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.