- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anlaşılır bir durum değil
A dostlar, arkadaşlar, kardeşlerim ben mi başka bir âlemde ve kafada mı yaşıyorum, yoksa kafam mı kalın anlayamıyorum. Hayat ve yaşamda hepimiz insanız ihtiyaçlarımız var ve bu ihtiyaçlarımızı karşılamak içinde çalışmaya ihtiyacımız var. Çok güzel aradın bir iş buldun evrak istediler evraklarını verdin ve kabul edildin bu daha da güzel ama gel görelim ki işveren veya iş sahibi çalışırsanız üç aylık maaşın içerde kalacak ama lazım olursa da arada avans alabilirsin. Hayda buyur gel de şaşırma. Neden bunu gerek duyuyorsun anlaşılır değil, işten çıkacaksa zaten haber veriri yani sen işten çıkarsan maaşını hak ettiğini vermem oturur paşa, paşa haram olsa da yerim mi demek istiyorsun. Zaten ihtiyacı olmazsa gelip çalışmaz çalışacak kazanacak ve helalinden yiyecek tabi hak ettiğini veririmseniz buda ayrı bir dert. Eğitim şart diyorsak başımızdakiler zaten eğitimli ve asgari ücreti tespit ederken eğitimlerini zaten göstermiyorlar mı nasıl bir matematiksel bilgileri varsa oda anlaşılır ve izah edilir bir yanı yok. Geriye tek bir şey kaldı Allah korkusu ve iman. Müslümansız yeri geldiğinde veya her zaman ama hani nerde? Bayramdan bayrama, cenazede cumadan cumaya bu kadar. İslamiyet bu dar alanda uygulanacak bir hayat nizamı değil ki? Hayatın her alanında her saniye uygulanacak ve insanların yaşamına ve hakkına bir milim bile haksızlık getirmeden ve getirilmesine müsaade etmeyen bir dine sahibiz ALLAHA şükür. E ne oldu işimize gelince Müslüman işimize gelmeyince bilmem ne… Ben bunu anlamış değilim ve anlaşılır bir tarafı da yok zaten.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.