- 1302 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
DALI BEN BIRAKMADIMKİ O SAVURDU BENİ ..
ESARETTEN ÇALINMIŞ ZAR ZOR NEFES ALACAK KADAR ÖZGÜRLÜGE GEÇİŞTE HİÇ KAÇAK DURUMUNDA OLDUNUZMU VEYA KAÇAK OLMANIZ İÇİN KAÇMANIZ İÇİN HİÇ ZORLADILARMI SİZİ TÜM HER ŞEYİ ARKANIZDA BIRAKIP TEK BAŞINIZA MAHKUM ETTİLERMİ BUNU YAPARKEN ACIMADAN ELEŞTİRİP YAPTIKLARINIZIN HİÇ BİR HÜKMÜ OLMADIGINI SÖYLEDİLERMİ YILLARCA VERDİKLERİNİZİN ÇABALARINIZIN HİÇ BİR ŞEY İFADE ETMEDİGİNİ TEK SUÇLUNUN SEN OLDUGUNU YAPMASAYDIN . DİYEN OLDUMU SOGUK KARA KIŞLARDA DALA SARILIP DÜŞMEMEK İÇİN SAVRULMALARA KIRILMALARA DAYANACAK GÜÇÜN KALMADIGINDA DAL SENİ BIRAKMADI SEN İSTEDİN DALDAN KOPUP SAVRULMAYIDİYEN OLDUMU BÖYLESİ ONLARCA YALANLARI ZİHİN BOZUKLUKLARINI SADECE SEVDİGİN İÇİN ES GEÇTİĞİN YUTTUGUNUZ YUTKUNDUGUNUZ OLDUMU VE EN KÖTÜSÜ BUNLARI SANA YAŞATANA HALA AŞIK OLDUGUNUZ OLDUMU...(ABSANS)SINIZ O ZAMAN DİYECEK BİR ŞEY YOK AMA YAPMAYIN BUNU BİRAZ KENDİNİZE SAYGINIZ VARSA YAPMAYIN ..BEN NE ÖGRENDİM BİLİYORMUSUNUZ BUNCA SENELİK YAŞAMIMDA ....HİÇ BİR ŞEY YAŞAMDAN DAHA GÜZEL DEĞİL...BOŞ VERİN HER ŞEYE HİÇ KİMSE İÇİN NEFES BORUNUZU TIKAMAYIN HAYATA HEP SİYAH BEYAZ BAKANLARIN SORUNU BİTMEZ BU KADAR RENKLERİ GÖRMEYEN ZATEN İNSAN ETMEZ KISACASI BUNLAR İÇİN HİÇ BİR ŞEYE DEYMEZ ...
YORUMLAR
Yinede siyah beyaz anılarımız içinde,
Renklikalmaya çalışarak.
Geçmişten tecrübe edinerek
dahabu kadar yaşaya bilecek miyiz düşüncesiyle
gelecekgailesine fazla kapılmadan,
Sevgininve dostlukların sınır tanımadığı beraberlikle,
Şimdiyi,anı yaşamak önemli olan,
Geç kalınmış günlere inat.
SELDAİYİEKMEKÇİ
Yüreğinize kaleminize sağlık..Yazan kaleminiz,konuşan yüreğiniz hiç susmasın.Saygı ve selamla...