- 769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞANMIŞ SEVGİ VE SONRASI
YAŞANMIŞ SEVGİ VE SONRASI
SEVGİ: Sadakatli olmak demek, sadık kalmak demek, saklamak bağrına basmak demek, yumağı dağıtmamak, iki avuç arasına alarak ona sahiplenmek demek, bazen özgür kalmak, bazen de dağ gibi arkasında durmak demek.
Öz güveni elde etmiş bireyler; ne yapmaları gerektiğini, neyi nasıl biçimlendirebileceklerini ve sürdürülebilir yanın nelerden müteşekkil olması gerektiğini de çok iyi bilirler, dolayısı ile yumağa nasıl, nerede, ne düzeyde sahip çıkılması gerektiğini de bilirler kuşkusuz. Sevgi yumağı ve anlayışı içerisinde tereddüt olmamalıdır, aksi takdir de; sonu yıkım olur, hüsran olur. Kararlılık ve sadakatlik sevgi kurallarında temel oluşturduğu gibi vazgeçilmez bir unsur olarak karşımıza çıkar. sevgi kavramını sahiplenmek, ehemmiyetle ciddiye almak akil insanların işidir. Gerçek sevgi de korkaklık olmamalı, ihanet ve riya hiç olmamalıdır. Timsah gözyaşlarına ve sıradanlığa, akıl oyunlarına yer yoktur. Kavram ve anlayış içerisinde bulunurken uzun vadeli düşünmek, değerleri olduğu gibi kabullenmek ve sadakatle sürdürebilmek olmalıdır.
Sevgi yumağı ve dağarcığında sorumluluk ve anlayış egemen olmalıdır. Değerlerin bir anda yok sayılması, saydırılması ve görmezden gelinmesi; vurulacak darbenin büyüğü, yapılacak ihanetin en keskin olanıdır.
SEN, bir umut, açan bir GÜNEŞ gibiydin
Bahar da açan çiçekler
Tomurcuklarını salmış karanfiller
Dalında yeşermiş filiz gibiydin.
SEN, vazgeçilmez parçam
Solmayacak çiçeğim
Baharım, yazım, dört mevsim
Yaşayacağım, yaşatacağım sevgim oldun
SEN umut oldun, benim oldun derken, uçup ta gittin
Dört mevsim Kışa döndüm
Ne Yaz, ne de baharım gibisin
Kaldım başıma, kaldım sensiz ve sevgisiz.
Saim ADIGÜZEL/ 14.03.13-MANİSA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.