- 715 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAYRAK BAŞKANLIĞA SON VERDİ
Ahmet AYAZ
Gaziantep Hakimiyet Gazetesi 17.MART-2013
………….
Yaklaşık 12 yıldan beri “Gaziantep Lisesi Mezunları ve Mensupları” Derneğinin Başkanlığını yürüten ve bu görevde çok ciddi hizmetler yapan, Opr.Dr.Samet Bayrak, 09 Mart 2013 günü yapılan genel kurul toplantısında ki konuşmasında, bundan sonra yönetimde yokum dedi.
“Gaziantep Lisesi Mezunları ve mensupları Derneğinin, Gaziantep lisesine çok ciddi hizmetleri olmuştur. Bu hizmetleri şöyle sıralayabiliriz.
1)- Gaziantep’e Devlet Tiyatrosunu kurulmuştur.
2)-Her yıl yapılan baklava gününe sadece Gaziantep’ten değil, yurt içi ve yurt dışından büyük katılımlar olmuştur.
3)- 50 yıl önce mezun olanlar, bugünde çocukları için duygulandılar. Mezuniyetle 50. yılını dolduranlara verilen plaket ve onur belgeleri çok büyük ses getirmiştir.
4)-Gaziantep Lisesi öğrencileri arasında Atatürk, Milliyetçilik, Yurtseverlik ve eğitim konularında, yapılan kompozisyon yarışmalarında çok büyük katılım olmuştur.
5)- Verilen ödüller madden ve manen derece alanları çok sevindirdi ve mutlu etmiştir.
6)-Gaziantep Lisesinin 40 yıldır aynı bir fiziki şartlarda eğitim ve öğretim yaptığı malumdur.
7)-Bahçeye bir ek bina yaptırılmış, Tüm okulun bakımı ile spor salonu yenilenmiştir. Bu konuda mezunumuz olan milletvekili Ahmet Uzer’in büyük desteğini görülmüş. Ayrıca o zaman ki mezunumuz, İl Özel İdaresi Genel sekreteri Abdulkadir Demir’in, gerek ihale ve gerekse, inşaat safhasında çok büyük yardım ve desteği görülmüştür.
8)- Lisemizin kuruluşunun 75. yıl dönümü de, yapılan etkinliklerle kutlanmıştır. Bu nedenle yapılan baloda eğitim, spor, resim, müzik, edebiyat, tiyatro alanında ödüller verilmiştir.
9)- Lisede sınıflar arası, spor yarışmaları yapılarak, okulda öğrencilerin yarışmaları sağlanmış. Bu yarışmalar sonunda dereceye girenler madalya ile ödüllendirilmiştir.
10)-Pansiyonda kalan parasız yatılı öğrencilere yıl boyu zaman zaman gıda yardımı yapılmış. Yine pansiyonda kalan öğrencilere sömestir tatiline giderken ayakkabı yardımı yapılmış. Ortalama 140 çift ayakkabı, lisede okuyan öğrencilerimize, destek amaçlı maddi yardım olarak verilmiştir.
11)- Lisemizden mezun öğrencilerimizin bazılarına üniversite tahsilleri boyunca burs verilmiş, Halen burs verilmeye devam edilmekte imiş.Üniversiteyi kazanan öğrencilerimizin, Gaziantep’ten gidiş ulaşımları için ücretsiz otobüs bileti sağlanmış. Gerek öğretmen, gerekse öğrencilerin sağlık sorunları ile ilgilenilmiş ve gerekli yardım da yapılmıştır.
12)-Tüm mensuplarımızın iyi ve kötü günlerinde yanlarında olunmuş. Vilayet düzeyinde derneğimiz layık olduğu saygınlığa ulaşmıştır.
13)- Daha önce 192 üyesi olan lisemizin, bugün 487 üyesi olmuştur. GSM mesaj hattı ile yeterli haberleşme sağlanmış. İnternette web sitesi oluşturulmuş. Bu sitede geçmişe dair tüm anılar fotoğraflarla sergilenmiştir. Sözü edilen görüntüler bende de mevcuttur. Opr. Dr.Samet Bayrak, bu yönetimde ben olmayacağım dedi ise de, Zeki Güzelbey’in yeni başkan olduğu yönetime, Samet Bayrak, Rüveyda Subaşı ve Ali Faruk Müftüoğlu onur kuruluna seçildiler, Ben yeni yönetime başarılar diliyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.