İhtiyaç ile Muhtacın Tacını Giymişsin Şulenar
hayrettin taylan
*O kendini biliyora şule dolu ithaflar
Aşk’la gelenin gelenisin. Yüreğinde duvağın, teslim edilmişlik cümlesinde yüklemin durur. Durulanmış duruşum diline destanlarını yazar.Bir ruhsal buluşmanın bulgusu, içsel alışmanın bayram sözleriyiz. Seninle her gün bayram gibiyim.Seninle her dem kendi düğünümde gibiyim. Seninle her an, anıların şen yüzüyüm Şulenar.
-Cemrelerin aşka düşeli yeşil gözlerinin baharı başladı.
Akıl’a düşlerim düştü.Bir düş güzeli olarak döşeme yapıştırdım senli her hali.
Romantizmin romatizmalarını yaşayan “roman” gibi senli her anı dileniyorum.
Eklemlerimde yapım eklerin.Sevda sözcüklerinde yeni anlamların güzeli oluyorsun. Çekimleniyorum seninle güzel yarınlara…
- Sinir ortalarımı tümleyen sınırların uzuyor. Satrancını oynayan aşkın
şahı oldum. Hamlelerim duygularına. Hislerim mat oldu. Matematiksel bir arayışın arıtılmış aritmetik sonucuyum.Senle benin toplamında, özel bir benlik işlemi oldu. İşletmesi yüreğinde atılmış bir sevi sonrasıyım.Duygularımın iktisadı seni verimli olarak sevmeyi öğretti. Ruhumun ekonomisini okudu duruşun.
-Kıymetinin değeri arttı aşklar, değerler, doğrular borsasısında.
Bir boşluk, kaç hoşluk doldurur. Kaç boşluk varsa,
insan ömründe bütün boşlukları dolduran sular gibiyim.Dedim ya seninle sular seller gibiyim. Gönlümdeki boşluk o kadar büyük ki dünyadan daha büyük olmuştu.İşte bu boşluğu dolduran hoşluğunun iç mimarısın.
Aşk, her zaman en çalışmadığım yerde sormaya çalıştı.Hiç bilmediğim, hiç çözülmeyen, dünyanın en zor sorusu gibiydin.
-Kime yazıldığı belli olmayan bu sorunun cevap sevabı olmayı niyetledim.
Sözcükler mühendisiyim, cümleler öğretmeni, sevdalar muharriri. Bu yüzden yüzündeki yansık sevdaların cevabı olmaya geldim.
-Bir an değil, her an senli cümlenin öznesi olmanı, sürekli beni vurgulayan yüklem kalmanı istedim.
BİR OLMAK İÇİN ,BİR’İ tümlemek.Bir için birisine Bir kalmak, kalmak bütünlerden yalnızca bir’e. Bir için de olsa HİÇ Olmaya da odaklanmak da güzeldir.
Kelimelerimin hakkısın, sözlerimin hakikatisin ki saatlerce cümleler kuruyorum uğruna. Saatlerim senli sözcükler olmuş… Sadıklığımın sözsüz romanısın, içimin destanı, yarınlarımın sonsuz gün’eşisin.
-Satır satır eriyorum sırat kadar geniş yüreğine. Fırat olmak, Ferhat gibi yaşamak için şirinliğine paydaş oldum.
-Sözcükler bile özlem içinde seni yazmamı bekliyorlar.
Aşk ,bazenlere pazen giydirir, seni şık bir ceylan yapar.Salına salına yürütür sevda okyanusumdan, us dağlarıma.
-Sular üstünde yürütür seni, içindeki güzel niyettir karşıya ya da karşıma çıkarılış.
Sonunu bekleyen son gibi, aralığını veren aralık gibi, aşkını saran sarmaşık gibi, dalgalarını algılarıma sunan sen gibi, ben gibi olmuş aşk…Aşk artık bize benzer.
Daha nasıl anlatabilirim ki yangınlarım şule renginde, ruhum oyalı, sevdam yeşil gözlerine boyalı. Sürmeliyim ben artık tutkularına.
-İhtiyaç ile muhtacın tacını giymişsin. Bu tacı bir ömür taşımaya gelen bağır bülbülüyüm bilesin Şulenar…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.