Tükeniş...
Kaçıp gitmek istiyorum artık buralardan...Nereye gittiğimin de hiç bir önemi yok aslında...Sadece sen olma yeter...Kalbim seni zikretmesin yeter ki...Varlığını hissettirme bana...Gözlerim seni aramasın...Hayalini gözbebeklerimde saklamayayım...Unutayım işte seni...
Taşıyamıyorum artık bu yükü anlasana....Ruhum kamburlaştı bak...Ben içimde dev bir aşk beslerken,kalbimi bir tek sana emenet etmişken,senin karşımdaki ruhsuzluğun canımı acıtıyor artık.Sende hala bir değerimin olduğunu bilmek bile yetmiyor artık bana...Kendimi avutup kandıramıyorum eskisi gibi.."Boşver Betül" diyemiyorum...Yoksa yine mi benliğime yeniliyorum...Yoksa isyan mı bu???mutlu olma hırsım aşkımın önüne mi geçiyor yoksa???Yok yok izin veremem bu kadarına...Hırslarımı dar ağacına göndereli çok zaman oldu...Sadece Aşk bu anlasana...Sadece AŞk...OFFFFF.....Boğuluyorum yine Yüreğimin karanlık sularında..Dalgalar beni bir o sahile bir bu sahile vurup duruyor...Derbeder oldu ruhum...Kalbimin attığından bile şüphe duyuyorum artık...
Bakışlarının bana çarptığında erimeyeyim artık karşında...Küle çevirme beni aşkının yangınında...Boğulmayayım gözlerinde...İsmin dilimin ucunda dönüp durmasın...Kalemim seni anlatmasın artık.Artık yaşadığımın farkına varayım...Her nefes daha da güçlendirmesin artık hayatımı...KALbim affetmesin artık seni...Durulsun artık uslanmaz ruhum...
Sevgilim bak ruhsuzun teki oldum sayende...Tükendim artık anlıyor musun???Yorgunum....Ruhum kambur,ruhum seni beklemekten mecalsiz....
Ya gel yanıma yada unuttur kendini n’olur...Hak etmediğim şeyler yaşatma bana...