- 1466 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevilmek mi istiyorsun?
Herkes sizi seviyor, toplumda sevilen sayılan bir insansınız ve herkesle anlaşıyorsunuz. Bu noktada bir sıkıntı var gibi, fazla normal gelmediniz bana! O halde bir kez daha düşünün, herkes mi seviyor sizi?" o halde rolünü iyi oynuyor nabza göre şerbet veriyorsun, "bazıları sevmez" dediğinizde durum normalleşiyor birden. Bu sizin sevecen yapınızla alakalı olabilir, bazı insanlar sıcak ve sevimlidir, doğuştan şeytan tüyüne sahiptir.
İnsan ilişkileri biraz da kişinin frekanslarıyla ilgili, doğası gereği kendine benzeyen sürünün arasına karışacak, kaynaşmaya çalışacaktır kişi ,yaban kalmamak , toplumda eğri durmamak adına.Sizi anlamayan insanların arasında olduğunuzu hissediyorsanız terk edin orayı, çünkü orda derin bir yalnızlık başlamıştır, zehirli bir gazdır içinize çektiğiniz , nefes almakta zorlanırsınız.Herkes sizi sevmek zorunda değildir ya da tam tersi siz herkesi sevmek zorunda değilsiniz, ayrıca herkesin istediği ölçüde olmanıza da imkan yok, siz bir kişiliksiniz ve değerleriniz var,hatta inançlarınız ve yargılarınız var, onları terk ettiğinizde bir kişilik olamazsınız toplumda...
Kim olduğundan dolayı sevilmemen, kim olduğundan dolayı sevilmenden iyidir.Sen yinede sevimli görünmek istiyorsan, o halde şirin görünmek için elinden geleni yap, ama unutma sevgisiz büyümüş insanlar, sevgiyi hissetmeye daha fazla ihtiyaç duyarlar.
Siz kendinize saygı duyduğunuzda , kötü davranışı kabullenmediğinizde sizi sevmeseler dahi saygı uyandırırsınız ve bu çok daha etik bir davranıştır, ne kadar kabullenirseniz o kadar saygıyı yitirirsiniz.
Hâla sevilmek mi istiyosun? sevilmeyi önemsemeyenlerden daha fazla sevilmeyeksin o halde.Sen sevmeyi biliyorsan sevilirsin, vicdanın öne çıktığında, bağışladığında sevilirsin, bu senin kişiliğinin bir parçasıdır.Çocuklara göre göre bir idol, gençlere göre bir yıldız, yaşlılara göre bir oğul olmayı planlamadan kazandıysan, aferin sana...Bunları şirin olmak adına yapmadıysan , birilerine beğendirmek için yazmadıysan, çekici görünmek için giyinmediysen, kendi çıkarların için yaşamadıysan , sen sevilirsin zaten.
YORUMLAR
aysemujgan
kayıtlı
:))
ben seni okumaktan keyif alıyorum gerçekten
Merhaba, ne güzel dile gelmiş duygularınız. Yazınız gerçeği yansıtıyor. Kişinin kabullendiği doğruları ve yanlışlar ne yazık ki genelde diğerlerinin kabullendikleri ile örtüşmüyor. Bir de değindiğiniz gibi gerekince bulunulan ortamı terk etmek en doğrusu. Bunu iş hayatımda bire bir ve pek çok kere yaşadığım için okurken kelimelerin arasında bir ara kendimi buldum. Sevgi o kadar yüce ve geniş bir mefhum ki, herkes için bir ihtiyaç ve insan olabilmenin ilk koşulu, tabii ki gerçek anlamda yoksa göstermelik sevgi asal kabul edilemez.
Sizi tebrik ederim yazınızdan dolayı.Sevgiler ama gerçek anlamda sevgiler...