- 637 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Ömrümü Yedin Melek
Ömrümü Yedin Melek 2.bölüm
-,selam.hayırdır, Melek annesinin yanına dönmüş,çok üzgün görünüyor ,İzmir ‘ de bir şey mi oldu..? Bir dokun bin, ah..! işit derler ya! aynen öyle idi… Hülya . iki seneden beri Melek ‘in yaptıklarından gına getirmiş…başladı anlatmaya…
_”Yenge ! bıktırdı beni,kaç kez kovaladım gitmedi,edebinle oturmuyor ki..tamam benim kardeşlerim de var o yaşta gençtir olur böyle şeyler diyoruz ; ama bunun yaptıklarını hazmetmek gerçekten de çok zor..bir gün başına kötü bir şey gelecek onun..ben takip edemiyorum Melek..bir gidiyor gece yarısı geliyor..Kovalıyorum gitmiyor.. en son yaptığına artık dayanamadım..sokağa attım…” Gerçekten de duyduklarıma çok üzülmüştüm..
“Hülya ‘ ya , Melek ‘in en son yaptığı marifeti ne ? “ diye sordum..
“Yenge ! bu Karşıyaka ‘ da dükkanı olan bir gence aşık olmuş.Benimle ve dayısı ile tanıştırdı.Gencin, amacı dalga geçmek,zaten konuştuğumuzda anladık biz bunu…Bizim Melek ‘ oğlanı sürekli kıskançlık krizleri ile rahatsız etmeye ,çocuğun her şeyini kontrol etmeye başlamış Genç dükkanını açmadan dükkanın önüne gidip bekliyormuş..Ya da evinin kapısının önüne gidip orada bekliyormuş..gencin annesi beni telefonla aradı çok sinirli idi “Şu manyak kızınız oğlumdan elini çeksin.. ne terbiyesiz kızınız var kovalıyorum yine geliyor..benim oğlum öyle bir kızı almaz,almaya kalksa ben engel olurum..’ dedi…Melek ‘ e anlattık..hiç dinlemedi,genci rahatsız etmeye devam etti…Bir gün sabahın köründe dükkanın önünde beklerken birileri bunu kandırmış..”Senin sevdiğin çocuk az ileride kahvaltı yapıyor “demiş..Bizim Melek takıl tanımadığı adamın peşine,altı kilo yoğurt borcuna satacaklarmış onu..” neyse kurtulmuş…bende bunları bizim Ayla ‘ ya anlatmış ondan duydum.Gerçekten de annesinin duaları onu koruyor…Hülya devam ediyor.
Anlatmaya “ Geçen hafta çocuk dükkanın içinde iken bas dükkanı “ben seni seviyorum,benden kaçamazsın “ diye avaz avaz bağır..Çocukta polis çağırmış..neyse karakola götürmemişler;ama baya korkmuş…Yenge ben bunu duyduğumda gerçekten de çok üzüldüm.Eşyalarını kapının önüne kodum..Annesinin evine dönmekten başka çaresi kalmadı..onu hemen evlendirsin annesi..yoksa bilmiyorum artık…?
Gerçekten de Melek bunları yapabilecek karakterde bir insandı. Onur ve gururdan kesinlikle nasiplenmemiş birisi idi… bizim evdeki öflemenin,pöflemenin nedeni ortaya çıkmıştı…Aşık olduğu genç ,Volkan..Aşık falan da değilmiş zaten önümüzdeki günler bunu gösterdi..
Melek babasının baskısı ile KML sine gitmişti,İkinci sınıfa giderken evlenme kararı almıştı ya..o başka konu…Zorlukla kız meslek lisesini bitirdi..okumadı,okutmadılar..Ben karar vermiştim melek ‘ i yaptıkları nedeni ile dışlamayacaktım. O na yardım edecektim..O nu doğru yola sokmak, dünyada erkeklerden daha önemli değerlerinde olduğunu anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zordu…yani düşünce yapısını değiştirmek gerçekten de çok zordu…İlgi alanı sadece erkeklerdi…Melek ‘i bize çağırdım…bir hafta sonra geldi.Beş karış suratı,öfkeli davranışlarıyla patlama hazır bomba gibiydi…Sakin oldum..onu kızdırmadım..alttan aldım…çünkü öfkelendiğinde neler yapacağını biliyordum..”Melek,sen çalışmak istermisin ?,” “İsterim yenge ;ama iş nerede var… ünv.mezunları bile iş bulamıyor,ben nasıl iş bulayım…” “Hemen,ümitsiz olup evrene olumsuz sinyaller gönderme, bak bu günden itibaren bende sana iş arayacağım..keşke çalışmak istediğini daha önce bilseydim..Seni bakanlığa danışman olarak aldıramazdım; ama hiç olmazsa tezgahtar,yada kasiyer olarak iş bulmana yardımcı olurdum…” “Yenge işsizler arasında en popüler meslekler o dediklerin,kaç yere müracaat ettim ,almadılar beni torpillileri alıyorlar..” güldüm ağlanacak halimize ve Melek’e iş bulmak artık boynumun borcu olmuştu.
Devam edecek…
YORUMLAR
sareyaprak
sareyaprak
Çok zor bir aile için Meleyin durumu. Bence çalışmak, iş aramaktansa acil bir pisikolojik destek almalı. Bu tür çocuklara en yakın olan anneleri bile ulaşamıyor. Belki doktor desteğiyle düzelebilir. Hem sana hem ailesine Allah sabırlar versin. Devamını yine merakla bekliyorum arkadaşım.
Yüreğine, emeğine sağlık. Kucak dolusu sevgilerimle...
sareyaprak
efendim meleğin ailesi için zor bir durum atsan atılmaz dur desen durmaz sus desen susmaz bir hal var iş aramaya başladnız ama bu kız öyle normal kişiler gibi çalışacağını zannetmiyorum ya yinede hayırlısı bana emocu olduğu izlenimi bıraktı hal ve hareketleri kolay gelsin devamını merakla beklemekteyim saygılarımla selamlar