- 707 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİR SEVDASI ile ŞİMDİ ŞİİR ZAMANI../ Hikmet OKUYAR
Hayatını Şiir Dünyası güzelliklerine adamış, AMASYA SEVDASI muhteşemliğinde efsaneleşen, Esençay akıcılığında ŞAHİN YAYLASI havalarını coşturan, hayırlı ve paralı organizasyonların aranan ismi, Borabay Şiir Şölenleri ile 5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımlarının ve Şebingülü gizemliliğinin Şimalyıldızı, Amasyaşat Başkanı, Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı Amasyalı Keskin Ozan için vefa duygularının hissettirileceği zaman dilimleri kapsamındayız..
Ulusal ve uluslararası medyada kültür sanat sitelerinde özel organizasyonlarda Amasyalı Keskin Ozan Şebingülü Dostu gizemliliğini paylaşan kültür sanat öncüsü dostlara teşekkür ediyorum..
Amasya, Giresun, Ordu, Şebinkarahisar, Kelkit Vadisi ortamlarında Esençay duyarlılığında Amasya Yeşilırmak Amasya Elması Ferhat Şirin Efsaneliği havasında hisedilmeye başlayan Amasyalı Keskin Ozan tarafından hazırlanan AMASYA SEVDASI tanıtım turizm kültür sanat eseri de Türkiye genelinde aşık ozan şair dostların katkılarıyla yoğun ilgi görüyor..
Adanalı Harika Şair, Kırşehirli Şair Kahvecioğlu, Sivaslı Ozan Çarboğa, Yozgatlı Sargın Başkan, Sorgunlu Durali Doğan, Samsunlu Bilir Can ile Amasyalı Ozan Fedai Koç başta olmak üzere Şiir dünyası muhteşemlerine tebriklerimi iletiyorum..
Amasya Sevdası muhteşemliği; Şehzadeler Şehri duyarlılığında Genelge coşkunluğunda Atatürk ilkeli olarak ŞİİRLERLE paylaşılsın istiyorum..Ustaca Ben de Amasya Güzellemesi yazdım diyenler; mkeskin6@hesabına iletsinler deyişlerini..Lütfen..Selam Sevgi Saygı ..Amasya Sevdası ile..
Haydi şimdi ŞİİR ZAMANI..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.