- 639 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Harcanmış Hayat 2
Siyah kedi dairelerinin kapısına kadar Zehra ‘ yı takip etti..Zehra anahtarla kapıyı açarken fosforlu gözleri ile Zehra ‘ ya bakıyordu…Sessizce eve girdi.Evdeki herkes uyuyordu.Üzerindeki ıslak kıyafetlerini çıkarıp;pijamalarını giydi,Islak saçlarını bir havlu ile sardı.Mutfağa gidip. Kendine çay demledi.Elektiriler kesilince mutfaktaki kırmızı büyük mumu yaktı.Çay üzerine kahve, kahve üzerine çay içiyordu..içtiği sigaraların dumanı nefes almasını zorlaştırıyordu.Öldürülen alkolik abisi ile geçirdiği urla tatilini sanki yeniden yaşıyordu..Abisi mangalın başında balıkları pişirirken söylediği “Bir ihtimal.daha var “şarkısı aklına geldi…Ne kadar mutlu ne kadar eğlenceli geçmişti o on beş gün..çoluk çocuk geceleyin daire şeklimde oturup,ortaya yakılan ateşin etrafında kulaktan kulağa oynayıp ,saz çalıp türkü söylemişlerdi....Abisi ile İzmir Kemer altında alış_verişe çıktıkları gün ne kadar çok mutlu olduğu geldi aklına.Herkes abisine selam veriyordu.Abisinin bu kadar çok tanıdığı olması ve sevilmesi o gün Zehra ‘yı ne kadar çok sevindirmişti...
Zehra düşünceler içinde sanki başka bir boyuta geçmişti ..abisi ile yaşadığı her an bir film şeridi gibi gözünün önünden geçiyordu.Bir anda abisini ,buzdolabının yanında ayakta gördü..
Üzerinde ;Bej rengi takım elbise ,bal köpüğü rengi gömlek ve kahverengi ayakkabıları vardı..Tebessüm ediyor ve elini uzatıyordu ona…Zehra sessizce “Abi ..” diye seslendiği anda görüntü kaybolmuştu…Zehra şaşkındı..tam o sırada yağmur vuran karanlık pencere camının dışında siyah kedinin gözlerini gördü ..panik halimde ayağa kalktı..”Hayır bu mümkün değil..imkansız kesinlikle bu benim beynimin bana oynadığı oyun “diye düşünürken arkasına gelen mutfak kapısının yavaş yavaş açıldığını duydu.. Korku ile kapıya baktı…Eşi ile göz göze geldi…
“Ya ! bu ne böyle ! ..duman altı olmuşsun..Gecenin üçünde,kırmızı mum yakmışsın sen...ayin mi yapıyorsun ? Eh ..birde tütsü yaksaydın tam olurdu her şey ..”Zehra ‘ nın dili tutulmuştu sanki..Kötü haberi ilk söyleyeceği kişi, eşi olacaktı ve bunu söylemeye bir türlü dili varmıyordu…Bütün gücünü topladı ve”Alkolik abimi bu gece öldürmüşler,,şu anda İzmir adli tıp morgunda ve parçalanmış bir halde yatıyor…” diyerek hıçkırıklara boğuldu..” Ah ! abi ne yaptın sen..harcadın kendini,yuvanı ve kardeşlerini anneni diyerek..” ruhu acılar ıstıraplar içinde kıvranıyordu…
Devam edecek…
YORUMLAR
Ne kadar acılar yaşatmış olsa da kardeş başka oluyor değil mi!
Devamını bekleyeceğim.
Kutluyorum güzel çalışmanız için.
Umarım yaşanmış bir olay değildir.
sareyaprak
sevgili Sare, yazı, hayatın içinden olabileceklerdi. Kaleme alışın ve dizi halinde yazman güzel. fakat dünkü yazında kız kediyi görmemeliydi bence, o kısmı bugüne bırakacaktın ki, kızın ne göreceği merak uyandırmalıydı okuyucuda.
gelelim bugünkü yazına, bu da güzel anlatılmış ama imla hatası oldukça çok. Biraz daha dikkatli olursan bunu başaracağını biliyorum.
Bu bölüm de "imkansız kesinlikle bu benim beynimin bana oynadığı oyun “diye düşünürken arkasına gelen mutfak kapısının yavaş yavaş açıldığını duydu.. Korku ile kapıya baktı…" burada bitmeliydi ki, okuyucu gelen kişiyi merak etmeli ve devamını ısrarla beklemeliydi yazının.
Devam et, pes etme.
Tebrikler, sevgimle...
sareyaprak
sareyaprak
AYSE 09
yinede takipteyim bilesin
efendim aynı heyecanla devam etmiş yazı çok güzel yalnız sadece sanki çok kısaymış gibime geliyor kaleminize sağlık kolay gelsin saygılarımla selamlar