- 1872 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ DAMLA YAŞ SÜZÜLDÜ GÖZLERİMDEN....
İKİ DAMLA YAŞ SÜZÜLÜRKEN GÖZLERİMDEN!
SEN.........Ahhh sen , gözümden yaşlar süzülürken yazıyorum bunları yeniden...
SEN....Ahhhh sen! Geceleri rüyalarımı,gündüzleri düşlerimi süsleyen sen,yollarını bekleyen hep ben oldum.....Hakkım değildi belkide yaptığım hatalardan sonra seni hala bu derece sevmek,bu derece istemek ve bu derece beklemek... Ne yapayım sevdim birkere SEVDİM hemde ölesiye.İnsanın elinde olmadan yaptığı bazı şeyler vadır ya hani,işte seni sevmekte bunun gibi,elimde olmadan sevdim bende seni! Seni yaralarken söylediğim her yalan cümlede sen değildin aslında yaralanan, bendim bennn
İnsan görmüyor bazen,duymuyor ve algılamıyor kör bir kuyu gibi oluyor....
Ben aynen böyleydim sırf seni kaybetmemek adına yaptığım hatalarım yüzünden şu anda inanılmaz bir bedel ödüyorum,bu bedelin adı:SENSİZLİK
ve bu bana nasıl acı veriyor tahmin bile edemezsin! Üstelik yanımdayken bile ben değilim lerin beni öldürüyor! verdiğin bu ceza çok ağır geliyorr ve sen bunu asla anlayamıyorsun ve görüyorum ki asla anlayamayacaksın da
Nasıl bir cezadır bu ağlayan bir kalbe_? ha? ? ? soruyorum sana, nasılll? ? ?
Yargılamamalıyım seni bu konuda değil mi? hakkım yok buna değil mi? benim bunların tek nedeni değil mi? Haklısın hemde çok haklısın fakat bir o kadar da acımasızsın! Niye biliyor musun,çünkü sen hayatında hiç sevilmemişsin sevmişsin belki ama sevilmemişsin kendine bu kadar sevgiyi reva görmüyorsun,işte ben buna çok üzülüyorum.Eğer seni benim kadar biri sevebilseydi korkmazdın şimdi benden bu kadar! kaçmazdın benden bu kadar.....İyi düşün lütfen... anlayacaksın ne demek istediğimi.....Ben seni beklemeklerden yorulsamda bekleyeceğim yine... elimde değill atamıyorum seni içimden,silemiyorum gönlümden,ister deli de,ister mecnun,ne dersen de...adını sen koy... Senden tek isteğim: Beni hatalarımla yargıla yeterki sevdamla cezalandırma!
Nazan Yazıcı Kalcı
YORUMLAR
" sevecekse insan koşulsuzca sevmeli ve asla yargılamamalıdır " yazı son derece içli anlamlı ve etkiliydi ah birde yargılamalar olmasaydı kalemine yüreğine sağlık diyorum selamlar....:Not:" KOŞULSUZCA SEV VE ASLA YARGILAMA " ADLI SAYFAMI GÖRMENİZİ İSTİYORUM beğeneceğinizden kuşkum yoktur...Facebook [email protected].
Sevilmemiş insan sevmesini bilmez. Siz de gerçek anlamda aşkın gözünü kör ettiklerindensiniz. Bir kere siz özel birisiniz.Sizi yaradan öyle yaratmış. Bir faninin sizi üzmesine nasıl izin veriyorsunuz ?
Bu herhangi biri, anneniz değil, babanız değil.Salı verin. Atın sırtınızdan yükünü, hafifleyin.
Ogözlükleri çıkarın ve başka bakın etrafınıza, belki sizin sevginize gerçek anlamda laik olan biri vardır etrafınızda.
Gidene kal denmez, kalana da git..
Üzmeyin kendinizi.
Hayat insana verilen bir biletlik roldür, yok tekrarı. Yazık etmeyin kendinize.
Göz yaşlarınızı siliyor, Ankara'nın ayazından selam yolluyorum size.Sevgimle.