- 626 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Güz’ün Gelişi.
Kısa Bir süre ara verdikten sonra uykuya gecen Ateşle birlikte, kısa süreli özgürlüğümü ilan etmenin dayanılmaz rahatlığı ve sessizlik içinde kitap okumanın önemini bilmenin, bu kadar kıymetli olabileceğini hissederek, kıymet bilerek, günü sürdürüyorum…
Koca bir eylül geçti üzerimizden, acısıyla tatlısıyla, severim eylüllerin sona ermesini… Devamında giriş yapmak mucizeli, günleri hatırlatır oldum olası bana. Yoğun günün ardından, aksam oldu, evde bir sessizlik, içimde bir hüzün dalarım uzaklara.
Havaların soğuması ile birlikte, penceremin kenarına Uzanarak gökyüzündeki yıldızları, bulutları izlemek, yağmur damlalarının cama vurması ahengi eşliğinde hayallere, düşüncelere dalmak bir başka oluyor bu mevsimde. Hele ki alacaksın kahveni yudumlarken biryandan da kitabını okuyup o anı yaşayacaksın bundan daha güzel bir şey olabilir mi?
Gece uyurken penceremden dolunayı izliyorum… meşhur”aydede ” miz. Dolunay’da yenileniyor, enerji yükleniyor. Işığını bize yansıtıyor… Ne de iyi ediyor… Her keresinde şükranla dolup, taşıyorum…
Evet, koca bir eylül geçti üzerimizden, hem de dolunayla bitirdi kendini… Yeni doğan ayla birlikte, bir kez daha mutluluğumun arttı, heyecanlandığım, kalbimin yeni, Dünya’da ilk defa attığı ay…
Hoşgeldin Sonbahar…
Görüşmek Üzere..
Memoli.