- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TOHUMLAR ÇATLARKEN !
Dağların yollara kavuştuğu gibi aşılmaz gönülleri aşmak,yeniden filizlenirken ümitler, Anadolu yaylasında hicranlara kulak vermek , derinden hissetmek çekilen sancıyı, vurulmak ve düşmek toprağa, su olmak ,suda bir damla olmak, kanımla tohumlara can olmak, meyve olmak bir çocuğun ellerlinde sindirilmek hücrelere kadar sahipsizliklerine derman olmak pervasızca, nasırlı ellerin ucunda yeniden haykırış olmak, beklenen şarkı misali ruhlara fasıl geçmek istiyorum.
Beklenen şarkı misali tellerde dua olmayı arzulamak ama her şeyden öte yurdumun dağlarında açan sümbüllerin kokusuna karışıp , dört bir yanı sarmalamak olanca bedenimle,çileyi ızdırabı paylaşmak sevgi kokan ,hasret kokan kavrulmuş dudaklara ram olabilmek tüm tazeliğiyle yeni güne merhaba derken sabırla ,inatla yılgınlıkların ardına bakmadan ,bakabilmek güzel olan her şeye ve bir busenin sıcaklığında kaybolmak atsızlara yol arkadaşı olmak ,tozlarına karışıp dağılmak diyar diyar.
Asırlar öncesinden gelen çığlığı duymak ve kulak kabartmak , bir saba bestesinde uyanmak,Osman Gazi’nin idealinin peşine takılıp ,uçmak sonsuzluğa bir kuru ekmek ,tuz hatırına, gidebildiğim yere kadar,düşlerimin ve yüreğimin götürdüğü ,götürebildiği yere kadar soluk almadan, heyecanı hep içimde taşıyarak,tüm gönüllere sefer eyleyip kavuşmak, vuslatta En SEVGİLİYE.
Sancağı dikerken burçlara, tevhidin sıcaklığını yaşamak olanca tadıyla sarhoş olmak, yeniden doğuşun muştuları olmak kırık ve mahzun gönüllerde ,Hakk’ı hakim kılmak zulüm kalelerine, çirkefleşmiş beyinleri kazımak kökünden, bir goncanın tazeliğinde uzanmak En SEVGİLİYE.
Tohumlar çatlarken,güneş bir başka doğarken, yağmur bir başka yağarken, erisin ruhların karı, çözülsün buzu, dinsin fırtınası tipisi ve hayat yeniden yaşansın EN SEVGİLİ’de yaşandığı gibi.
ADAM YAZIYOR…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.