- 990 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HASTAYIM AMA SEVİYORUM
SEDAMA..;
Sabahtan bu yana sağ sol yapıyorum hem yattığım yerde hemde içimde beynimde ve ruhumda bugün benim güzel kızımın doğum günü ve ben tamda onun doğum gününü en özel şekilde kutlamam gerekirken hastayım bugün..!
ama sevgi var ya sevgi öyle bir dürtüyor ki beni bir türlü rahat edemiyorum senin güzel yüzünü tatlı sözlerini düşündükçe , rahat edemiyorum.
Ama biliyorum ki bugün kelimelerim de hastalığımdan nasibini almış bir şekilde çıkacak benden onlarında iki kulağı birden iltihap olmuş gözleri ve burnu akıyor, ateş tüm cümleleri eğriltiyor..
SEDAM
HER ŞEY BÜTÜN ORGANLARIM İSTİLA EDİLMİŞ OLABİLİR,
ama kalbime kimse söz geçiremez benim içindeki sevgiler ebedidir.
isterdim ki bu özel gününde yanında olayım sevdiğin hediyelerden birini sana vereyim.ellerini tutayım gözlerinin içine bakıpta doğum gününü kutlayayım.
olmuyor be canım bu yaşamda her şey aynı rotada gitmiyor,mevsimler karışıyor,yollar bozuluyor, kafalar karışıyor,çoğu zaman yazın ve kışın arasında afallıyoruz.
bir tek senin ve benim gibiler sevgiye sarılıyor, sevdasız yaşamak olmaz diyor, peynir ekmek gibi sevda yiyiyoruz olsa da olmasa da hayaller dede olsa sarılıyoruz.
anlıyorum ki sağımıza solumuza kuzeyimize güneyimize sevgi koyuyoruz öyle nefes alıyoruz.
ne kadar yaşarız ya da yaşamayız o belli değil ama şunu unutma ki ben senin bu dünyada her zaman yanında olacağım..hep içimde taşıyacağım hayallerimde hep düşündüğüm kızımsın bu söz güven ki kalpten,,derinliklerden geliyor.
İYİ Kİ DOĞDUN CANIM
Bir gün umarım sende bunu kızına söylersin.Seni çok seviyorum,dalgalar kalkıyor benim limandan senin kalbe göç ediyor tüm sevgi kuşları.
sen var ya sen aşk insanısın tıpkı benim gibi kuşa böceğe , toprağa denize her şeye senin aşkın en çokta aşka aşık.
CANIM
Her şeyi boş verelim sonucu unutalım savaşmaya bakalım,son nefese kadar sürse de bu savaş biz savaşarak ölelim,ama hiç kötü olmayalım, dahada iyi olalım ama kötülük gelmesin kaşığımıza.
acını denize üfle yalnızlığını geceye yaz umutlarını gökyüzüne gönder sevgini kuşların kanatlarına yükle aşkını gülün tomurcuğuna gizle ama hep konuş sen yıldızlarla.
bazen aynanın karşısına geç gözlerinde seni ara içinden tut ve çıkar gücü ve onun ellerini bırakma.
ne kadar deseler de hayal çocuk işi, çocuk olmak güzel de gülümse onlara, kır kötülüğün ,inadını sadece sen güzel ol tüm anlamlara sarıl ve sevdiğini bekle.
unutma beklemesini bilirsen gelir sevilen.
unutma beklenende gelmeyi özler zaten.
aşkı soldurma yeter.
canım bu kadar yazabildim sana ateşim çıktı yine ama çok şükür rahatım sevgimi döktüm dile.
kalemim eğri büğrü de olsa seslendi sana..iyi ki doğdun canım kızım.!
SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Hatice Nilüfer Dirilen