Bu neyin cesaretidir anlayamadım ..!
Cumhuriyetimiz iyiden iyiye enteresanlaşmaya başladı , Biz bütün Akdeniz coğrafyasını düzenliyoruz derken ; Akdeniz Coğrafyası bizi düzeltmeye başladı ve hiç kimse farkında değil..!
Akdeniz Coğrafyasını düzenledik , Tunus berkemal ; Mısır ha keza ve ardından Libya berkemal , Hadi yanı başımızda olan Suriye’yide düzenleyelim derken ; Tanklar toplar Suriye sınırında , Ve ardından 3.000 kişilik barzani birlikleri Suriyenin kuzeyini işğal ederek , Kürdistanın Akdeniz yolunu açıyor..!
Hadi biraz daha düzenleyelim dersek , kendimizi düzelteceğiz ; Bu gün ki rezalet altından kalkılır gibi değil artık .. ! BDP ’ nin soytarıları dağ başında kendi müştemilatları ile buluşuyor ve Devlet-i Humayun’un ve İstihbarat teşkilatlarının hiçbirinin bundan haberi yok ..!
O’ zaman bağırmayın , İstihbaratın askerisi var , Millisi var diye ..! Devlet soytarısı değilseniz bu rezalete artık bir çare bulun ve/veya gidin artık bu Cumhuriyeti yönetmekten ..!
Ben , hiçbir şekil ve halukarda bu iktidarın % 50 oy aldığına inanmadım ve artık hiç inanmıyorum .! Bu tezğahın altında olanlar vakti geldiğinde ortaya çıkacak ve bu tezğahı kuranlar alenen yargılanacaktır.!
Tarihimizin hiç bir devresinde , Cumhuriyetimiz bu kadar zavallı duruma düşmemişti ; hiç bir oluşuma bu denli teslim olmamıştı .. ! Bu teslimiyetçi tutumun basını , kendi inhisarı altına alması , vatandaşı sindirmesi , korkutması ve arkasından ; BDP ve PKK yandaşlarına alenen göz yumması yatmaktadır ..!
Ülke coğrafyası yukarıda sözünü ettiğim duruma gelmiş ve tamamı ile sindirilmişken son hazırlanan tezğah , Alevi kesim üzerinde devam etmektedir.!
Türk örf ve adetleri , Ve yaşam biçimleri ; Tümü ile Asker zihniyetlidir ..! At üzerinde yaşarlar ve askerce düşünürler , bu zihniyet yalnızca , ve tarihinde doğruladığı gibi dini vecibeler ile yavaşlatılır ve durdurulur ..!
Bu operasyon , ABD tarafından bundan yıllar önce Pensilvanya eyaletine yerleştirilen bir din adamı tarafınca ve alenen hazırlanmıştır.!
Yine kendisi tarafından onyıllar önce , seçilen bu günki hükümet alenen kendi çıkar çevrelerine ve kürt oluşumuna hizmet ederek bizi yönetmektedir..!
Bu Cumhuriyet ülkemizin ; % 20’si kürt oluşumundan ibarettir .. Kalanın % 45 oranı Türk , bakiyesi Arnavut , Laz , Çerkez ,Tatar , ermeni , Rum , Roman , Süryani , vs. lerden oluşur..!
Biz ise niye olduğunu bilemediğimiz bir sebep ile, her sabahın haberlerinde kürt/kürt hareket ve gündemleri ile meşgul ediliyoruz..!
Artık öyle bir duruma geldikki nerdeyse , İstiklal savaşı bile onlar tarafından kazanılmış ; Bizler azınlık olarak teslim olacak vaziyetteyiz..!
Suriyedeki son oluşum alenen hazırlanmıştır.. Türkiye’nin füze ve askeri oluşumlarını suriye sınırına nakşetmesi ile ve akabinde , Barzani kendi eğitimli elemanlarını suriyenin kuzeyine yerleştirmiştir..! Bunun sorumlusu Türkiyeyi yönetenlerdir ve bu konuda alenen iş birlikçilerdir..!
Bu Cumhuriyete ait olan ve şu an hapiste olan tüm asker , Ulusalcı , Özel harekatçı , Vatanseverler derhal serbest bırakılmalı ve Cumhuriyet kaldığı yerden vatan mücadesine devam etmelilerdir..!
Bayramımız , kutlu ve mutlu olsun dileklerimle,
Galip Dörtbaş
YORUMLAR
Yazınız son derece subjektif,anlamsız ve de tek taraflı ayrıca bazı ara cümlelerinizde faşist yaklaşımlar var.Bakın sayın bobcat bu ülke öyle ''BDP'nin soytarıları'' diyerek veya Türkiyede ki yok %20 si kürt % 45 türk yüzde bilmem kaç istatistiklerini vererek bir yere varmaz.Bu zamana kadar olmadı bu saatten sonra olamayacağınıda sokaktaki 5 yaşındaki çocuk bile anlamıştır.Bu ülkede barış sağlanması için her iki tarafında birbirini dinlemesi,anlaması gerekir.Ayrıca o soytarı veya çoban dediklerinizin hepsi üniversiteli siz istatistiklere çok meraklısınız isterseniz soytarı dediklerinizinde yüzde kaçının üniversiteli olduğuna bakabilir ve birazcık objektif davranıp bu rakamı paylaşırsınız.
Evvah tarafından 8/19/2012 1:10:19 PM zamanında düzenlenmiştir.