- 861 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
RAMAZAN BAYRAMI MESAJIM.
Bu gün Ramazan Bayramı
Ben her namazdan sonra kendimce yaptığım duayı paylaşacağım bu gün. Evet Her namazdan sonra benim duam bu dur.
Allah’ım
Kılmış olduğumuz namazları, yapmış olduğumuz duaları kabul eyle.
Ya Rabbim.
Beni, annemi, babamı, evlatlarımı ve tüm müslümanları huzuruna cennetine girecek olan kullarından olarak kabul eyle.
Ey Allah’ım
Beni, evlatlarımı, kardeşlerimi, onların eş ve çocuklarını, torunumu ve tüm müslümanları her türli kazalardan, belalardan, şerden, illetlerden, Şeytanın şerrinden, nefsimizin kötülüklerinden, Cehennem nârından ve kabir azabından ve diğer cezalarından koru ve azad et.
Ya Rabbim.
Bilerek veya bilmeyerek, isteyerek ya da istemeyerek işlemiş olduğum bütün günahlarımı affeyle..Sen affedicisin, affetmeyi seversin beni de affeyle...Bana ve tüm müslümanlara işlediğimiz günahları bir daha işlememek için sabır ve iman gücü ver.
Ey Allah’ım.
Sen tüm inanaların hastalarına şifa, dertlilerine deva,borçlularına eda ihsan eyle.
Allah’ım
Senin vermiş olduğun nimetlere şükürler olsun. Nimetlerinin eksikliklerini ve yokluklarını biz kullarına çektirme.
Ya Rabbim.
Bizleri açlık, yokluk, yoksulluk, edepsizlik,hayasızlık, ahlaksızlık ve benzeri fenalıklarla terbiye ve imtihan eyleme..Bütün nu fenalıkları bizlerden uzak eyle
Ey Allah’ım.
Bana, evlatlarıma ve tüm inanlara hakkımızda hayırlı olanı ihsan eyle.
Ya Rabbim.
Bizleri Yüce Peygamberimizin şefaatine nail olan kullarından eyle.
Ey Allah’ım .
Bizlere her demimizde ve son demimizde Eşhedüen la ilahe illallah ve Eşhedüenne Muhammeden abdühu ve Resuluhu demeyi, imanla yaşayıp imanla ölmeyi nasip eyle.
Değerli dostlar.
Her birinizin tek tek mübarek Ramazan Bayramını kutluyor size, ailenize, sevdiklerinize, Türk ve İslam dünyasına ve tüm insanlığa hayırlı olmasını diliyorum Yüce Mevladan.
Bu arada yukarıdaki resimden de anlaşılacağı üzere ben bayramımı bir kaç gün önce yaptım. Ama yinde de bayramımı kutlayabilirsiniz. Hepinizi çok seviyorum. Allah’a emanet olun.
YORUMLAR
ne güzel bir dua
bende amin diyorum çok ça yine harika anlatımdı
bayramınız kutlu olsun tüm sevdiklerinizle rabbim nice güzel ve huzur dolu mutlu bayramlar geçirmek dileğimle
rabbim kıldığımız namazları tuttuğumuz oruçları yapılan hayrı ve hasenatı kabul ve makbul eğlesin
saygımlasınız herdaim
güzel resimdi
Ramazan bayramınızı kutluyor sevdiklerinizle ve sevenlerinizle mutlu ve huzurlu bayramlar geçirmenizi diliyorum hocam . ve saygıyla elinizi öpüyor bayram harçlığımı da istiyorum :)))
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
sevgiler can arkadaşım
hocadan da özür hem atlayıp yorum yazdığım için ama dayanamadım
AMİN ALLAHIM HAKKIMIZDA HAYIRLISINI VERSİN HAKKIMIZDAKİ HAYIRLISINI DAGÖNLÜMÜZE VERSİN BİZ KABULLENELİM VE TEVEKKÜLLE KARŞILAYALIM.
BİR FİLMDE DUYDUĞUM BİR DUA VARDI YABANC FİLMDİ
ALLAHIM DEĞİŞTİREBİLECEKLERİM İÇİN BANA CESARET VE GÜÇ VER DEĞİŞTİREMİYECEKLERİM İÇİNSE SABIR VE TEVEKKÜLLE KABULLENMEYİ VER
ÇOK GÜZEL BİR DUA HERŞEYİN YARADAN DA GELDİĞİNİ VE HAKKIMIZDA HAYIRLI OLDUĞUNA İNANDIĞIMIZ İÇİN ONDAN GELENİ KABULLENİYORUZ
RESİMDE ELİFNURLASEN ÇOK GÜZEL GÜZÜKÜYORSUN DEDE
İYİ BAYRAMLAR
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 8/19/2012 1:08:05 AM zamanında düzenlenmiştir.