UYDUR UYDUR EBEGÜMECİ(UMUTSUZ GAZETE OKURLARI)
Bizde ,özeleştiriye açık tek konu ve kabullenme noktasıdır okumamak..Okumuyoruz.O da okumuyor..Yalan olmasın,şahsen ben de okumuyorum diye gider..Deee!!!Niye okumuyoruz.Yılda-Körlerle sağırlar birbirini ağırlar- misali olmayan kaç kitap basılmakta..Gazeteler desen ayrı hikaye.En yüksek tiraj ,hafta sonundadır ve eklerle doludur hepsi..Karşıdan baktım pek çok..Yanına vardım hiç yok misali..Al sana örnek.Büyük bir gazetenin hafta sonu eki.Bir kadın yazıyor.Hiiç duymuşluğum yok şahsen.Görmüşlüğüm de..Zira görsem unutmam.O derece çirkin..Yazdığı da bamyanın dolması değilse de,ona yakın bir şey.Hafta sonu çocuklarımı Bilmem ne Mutfak sanatları Akademisine götürdüm..(Akademi..)Orada salata yaptılar tarzı bir yığın laf salatası..Allahım,böyle şirinsiz bir kadın ve çocuklarını ayrıca da onların abukluklarını niye para vererek okumak zorunda olayım..Yüce Rabbim.Bir çirkine bir güzel vereydin de ,azıcık şirin bari olaydı şu çocuklar..Bunlar hep hazreti paraya çıkıyor.Altın kaşık koleksiyonu olan mutfaklarda doğmak gibi..Bir yerde küçük şefler ve anaları mutfak akademilerinde.Bir yerde de diğerleri üniversiteye nasıl gireriz derdinde..Uydur uydur ebegümeci...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.