- 789 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Harry Potter ile Büyüyen Nesiliz Biz
Harry Potter ile Büyüyen Nesiliz Biz
Kimse inkâr edemez herhalde içindeki Harry Potter çılgınlığını. Hele ki milenyum çağı dediğimiz iki binlilerde 7-16 yaş aralığındaymışsanız kesin bu çılgınlık vardır içinizde. Nasıl oldu, hangi ara oldu bilinmez ama bir anda girdi dünyamıza Harry ve sonra hiç çıkmadı.
Çılgınlığını dizginlemeyenler kadar serinin kitabının kapağını bir kere bile kaldırmamış olanlar, sırf farklılık ve entellik olsun diye filmlerini bir kere bile izlememiş olanların da sayısı bir hayli mevcut.Lakin yine de hiçbir kitap veya film bu kadar etkili olmamıştır dünya üzerinde. İşin en ilginç tarafı ise seriyi sadece çocukların ve gençlerin değil aslında her yaştan insanın sevip hayatının bir köşesinde var etmesidir.
Bildiğiniz gibi seri aslında J. K. Rowling isimli bayan bir yazarın kaleminden ve hayal gücünden dökülenlerin yansıması. Seriyi sevmemizde yazarın marifeti olduğu kadar kitabı filmleştiren yapımcıların da çok marifeti olduğunu düşünüyorum. Çünkü yazılan bir şeyi film görsele aktarmak oldukça zor ve bunu yapmak her yiğidin harcı değildir. Sonuçta yazılan şeyi görsele aktarırken ya çok iyi bir şey çıkar ortaya ya da çok kötü bir şey. Ortası yoktur bunun. Yine de iş bittiğinde Harry Potter artık kanlı canlı karşımızdaydı. Bütün dünyayı kasıp kavurmaya gelmişti ve fırtınalar, tayfunlar yaratmadan gitmeyecekti. Öyle de oldu zaten. Artık Harry Potter fenomen olmak için podyumdaki ilk boy gösterisine çıkmıştı işte. Sahnende indiğinde alkışlar, çığlıklar, ıslıklar… Böylece 7 yıl boyunca hiçbir şekilde yerini kimseye kaptırmadı.
Harry Potter ile büyüdük biz. Her yaz vizyona gireceği tarihi sabırla bekledik. Her seferinde haberlere çıktığında gözümüzü kırpmadan seyrettik. Ama işte o hayatımızın merkezinde bulunan Harry Potter bitti. Yedi yıl sonra ışıklar söndü. Harry bizi büyüttü ve gitti. Her çocuğun içinde bir Harry olduğunu gösterip gitti…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.