- 548 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yürüdüm Acıya Doğru
Yürüdüm acıya doğru. Teslim oldum bilinmezliğe. Ardımda sırça bir ömür. Açıldı perdeler. Özüme bağlı mazi kırıntıları, yoluma dikenler koymuş, beni beklemekte. Düşmanım kalbimin bağlı kaldığı değerler olmuş, güneşimi kesmekte. İhanet ruhuma saçılmış, adaletsiz aşkların bir armağanı misali bana verilmekte. Zaman sitem ile işlemiyor. Hiçbir faydası yok. Sızılar bir özür ile kapanmıyor. Hayat sayfalarını kati olarak yaşanılan sonuçlara göre düzenliyor. Elverişsiz, taş kesilmiş yüreklerden sevgiye dair duygular belirmiyor. Ne yaparsan yap, hiçbir zaman sevgi zorla doğmuyor, yetişmiyor. Vardır ya hani, aşkın büyüsüne kapılıp giden sevdalar… İşte o sadece bir masal. Gerçek üstü sevgileri hak edenlerin yaşayamayacağı kadar zalim bir mekân bu dünya. Bir hatırası bile olmayacak sahte aşkların tutunamayacağını bile bile yaşanmaya kalkışılması ne kadar da tehlikeli. Ne kadar da cesurca. İki ayrı ruhun birleşeceğini ve ölümüne seveceğini düşünmek ne kadar da acı. Sevda yüklü trenler çoktan gitti buralardan. Sonsuza yol alalı çok uzun zaman oluyor. Bir daha da asla sefere çıkmayacak o trenler. Ne yolcu alacak; ne de yolcu bırakacak aşk istasyonlarına. Gri tablolardan, ruhsuz bedenlerden ve sevgiyi hiç tanımamış kalplerden ibaret aşk yoksunları kol geziyor artık dünya mekânında. Sevgisini sahiplenmeyen, aşk sandığı arzusunu öksüz bırakan ve yalan duygularının yarattığı enkazların içerisinde kendisini arayan insanlarla dolup taşıyor hayat gemisi. Yakında da yanlış yaptığı hesaplarının ömrüne verdiği ziyanların farkındalığıyla ruhunu kirlettiğini geç anlayacak insanlara rastlayacak ömür istasyonları. Sevgi trenini hiç basitleştirmeyerek yakalamaya çalışanların haricinde yanlış hesap zedelerin yaşayacağı bu infazları kestirebilmek mümkün değil. Sevgi amacını araç olarak kullanan niteliksizliklerin, dünyada eninde sonunda bir şeklide zarar etmiş olarak çıkacağını bilmek ise bir parça olsun ümit verir sevgi elçilerine. Her ne olursa olsun her şeyin bir bedelinin olduğunu bilmek, o gönüllü sevgi taşıyıcılarının tesellisi dışında daha büyük bir utku olarak geri dönecektir onlara.
Reyhan Yonat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.