- 1558 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Aysel Aksümer ve Nermin Güday Kaçar'ın İlk Edebiyat Bebekleri!
Sevgili Nermin arkadaşım, Edebiyat Defterine üye olduğum 2009 Aralık ayından beri tanıdığım, yazılarıma yorumlarıyla, yapıcı eleştirileriyle her zaman destek olmuş, uzunca bir süre, kurduğu öykü atölyemizde, yazım hatalarımı düzeltip, yazma tekniğimi geliştirmeme yardımcı olmuş, okuma ve yazma aşığı bir kitap kurdudur.
Onu kendi satırlarıyla tanıyalım:
1969 Yılında Bolu-Mudurnu ilçesinde doğdu. İlkokulu Mudurnu’da bitirdikten sonra Bolu’ya taşındı. Ortaokul ve lise öğrenimini Bolu’da tamamladı. Evli ve bir kızı vardır. Bolu’da yayınlanan
Sanat Sokağı Dergisi, Bolu Havadis Gazetesi, Antalya Gazetesi ile çeşitli internet sitelerinde yazıları yayınlanmaktadır."Hüzün Dalgaları" yazarın ilk kitabıdır.
Kitabı cuma günü elime geçtiğinde, hem merak hem de büyük bir zevkle, bir solukta okudum.
Her zaman yazım kalitesini sevdiğim, kurgusuna hayran olduğum yazar arkadaşımın ellerine sağlık. İyi ki okudum dediğim bir öykü kitabı, okumayanlara tavsiye ederim.
Aysel Aksümer benimle hemen hemen ayni tarihlerde Edebiyat defterine üye olan, birçok yazımızı paylaştığımız, vefalı, edebiyat aşığı, öykü prensesim benim.
10 Mayıs 2012 de Sarıyer kitap etkinliklerinde tanıştığım, imzalı kitabını elinden alırken heyecanına bizzat şahit olduğum, kalem arkadaşım.
İsterseniz onu da kendi satırlarından tanıyalım:
Ankara’da yaşamaktayım. Evli ve iki çocuk annesiyim. Lise öğrenimimi Ankara Bahçelievler Cumhuriyet Lisesinde tamamladım.1986-1988 yılların arasında Tarım Bakanlığı Yayın Dairesinde görev yaptım.1988-2010 yılları arasında ise Genelkurmay Başkanlığı TSK Sağlık Komutanlığında Doküman Hazırlama Uzmanı olarak çalıştım ve emekli oldum.
Edebiyat hayatımın vazgeçilmezlerindendir. Dünya klasikleri ve günümüz yazarlarını okumayı seviyorum. Çeşitli edebiyat sitelerinde kısa öykü, deneme, söyleşi ve şiir yazmayı seviyorum.
İnanıyorum ki Aysel Aksümer’in BİR ÖYKÜ KADAR KISA BİR ROMAN KADAR DERİN HAYATLAR
öykü kitabı ile, Nermin Güday Kaçar kardeşimin HÜZÜN DALGALARI kitabı sizleri de beni sardığı gibi sararak, bir solukta okumanızı sağlayacaktır.
Bu arada Aysel arkadaşıma, kitabını hemen okuduğum halde, elimde olmayan nedenlerden hemen tanıtım yazamadığım için büyük bir özür borcum var. Umarım beni bağışlarsın, canım!
Okurken yazı tekniğine hayran olup, takdir edeceğiniz bir üslubu var.
İki öykü kraliçem, benim yazma şevkimi artıran, eksiklerimi tamamlamama her zaman yardımcı olan destekleriniz için sonsuz teşekkürler, iyi ki sizlerle yollarımız kesişti.
Edebiyat Defteri birçoğumuzun olduğu gibi benim de ilk göz ağrım.
Değerli Yönetici ve kurucumuz Habip Dağ kardeşimiz iyi ki bu sitede bizleri bir çatı altında topladın, sana ve yardımcı olan çalışma arkadaşlarına sonsuz teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum, iyi ki varsınız ve ben iyi ki bu siteyi tanımışım!
Arkadaşlar haydi , okumadıysanız hemen kitapları temin edip okuyun, pişman olmazsınız.
İki resmi ayni anda yükleyemediğim için Nermin kardeşimin affına sığınıyorum!
YORUMLAR
Sevgili Handan Abla, içinizdeki güzelliklerden dolayı seni ve kitabı çıkan güzel arkadaşlarımı kutluyorum. Allah herkesin yolunu açık etsin inşallah.
Güzel yürekli hanımefendi ablamız sana da saygılar ve sevgiler.
handan akbaş
İnşallah yüzyüze tanışmak da kısmet olur, selam ve sevgiler güzel yüreğine, ablandan.
Sevgili arkadaşım Handan güzel yazınızı gecikmeli okuduğum için senden çok özür diliyorum. İnanın çok duygulandım. Biz bir aileyiz ve bunu her an hissediyorum. İmza günümde beni yalnız bırakmayan güzel dostum dilerim ailen ve sevdiklerinle her zaman mutlu ve sağlıklı bir yaşam sürdürürsün.
Yerin benim için çok özel. Hem arkadaş hem abla olarak seviyorum seni. Türkçe'ne hayranım tabi aile hayatına, hanımefendiliğine ve toplumsal olaylara gösterdiğin hassasiyete. Yani diyorum ki iyi ki seni tanımışım çok mutluyum.
Sevgili Nermin de çok sevdiğim bir arkadaşım. Hüzün Dalgaları kitabıma şans diliyorum. Okuyucusu çok olsun inşallah.
Tabiki ANSIZIN iyi ki var, iyi ki kurmuş bu güzide edebiyat sitesini ve bizleri birbirine kavuşturmuş. Ekibine de sonsuz teşekkürler.
Kitabım için söylediklerin inan beni çok duygulandırdı. Teşekkürler:))
Sevgilerimi sunuyorum.
handan akbaş
Gecikme için hiç üzülme canım, güzel kalbini ve niyetini biliyorum.
Sıcak yaz günleri, Ramazan, insanın bazen zamanı yetmiyor, koşturmaca içinde.
Güzel hislerine yüreğimden gelen sevgilerimi sunuyorum.
Bil ki İstanbul'da bir arkadaşın ve ablan var, seni düşünen.
Ben de sana ve ailene en kalbi iyi dileklerimi gönderiyorum, sevgimlesin arkadaşım.
Çok teşekkür ederim Handan ablacığım. Yazıyı okurken çok duygulandım. Sevgi ve sadakat tıpkı tohum gibi. Toprağa ekiyorsun ve unutuyorsun. Zamanla kendiliğinden fışkırıyor ve bir gün bakıyorsun ortaya harika bir ürün çıkmış. Çok teşekkür ederim ablacığım. Var olun hep. Sevgilerimle...
handan akbaş
Böyle bir sayfada dosluk oluşması beni ihya etti dogrusu umarım nice böyle dostluklar kurula bu güzel bahcede okurken keyif aldım bu güzel yazıyı demişlerya bize dostluk günlük değil bizde dostluk sonsuz bakidir sizinkide öyle kutlarım böyle güzel bir dostu sizi tanımak da böyle güzel selam ve dua ile bogazın kıyısından
bana göndedi ama...henüz elime geçmedi......inanıyorumki çok güzeldir...duyarlılığınızı kutluyorum handan hanım saygılar