- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Efendisini Satın Alan Kölenin Saçma Rüyası
Acaba farkedebilecek miyiz? Sistemlerin tutsağı şeklinde yaşayıp özgür olduğumuz yalanına inandırıldığımızı. Bir gün olacak mı? Tek başımıza yaşama yetisi kazanabildiğimizi görerek kapatabilecek miyiz gözlerimizi?
Biz bilmediğimiz mihrakların piramitlerini inşa eden köleleriz. Yükselen her tas özgürlüğümüzün temellerinden sökülerek konuyor o yasal ancak ruhen illegal yapılara.
Akrep ve yelkovanın arasındaki koşuşturmacamız nereye kadar devam edecekte biz sisteme karsi koymadan bir bardak su içebileceğiz.
Başkaları için yaşıyoruz, başkaları için kendi hayatımızda başkalasıyoruz, dışlanıyoruz. Monotonluğun yersiz mutlulukları tebessümler dövmelerken yüzümüze ve biz birer köle şarkısı mırıldanırken başkalarının dudaklarına, tanrının emanetini içsellestirmeden kavgamızı kendi adımıza yaparak yeni bir güne anadilimizi ulusallaştırarak merhaba diyebileceğimizi zannediyoruz bilinçaltımızda.
Merak ediyor muyuz bazı şeyleri yoksa merakımız yanlış noktalara temas ediyor da, gözlerimizi lazerlere çevirerek tehditler savuran silahlı bir monotonopatın namlusundan çıkacak dolarları seyre dalıyoruz? Acaba kaçımız ölürken gerçek adından haberdar bir şekilde ölecek? Kaçımız nedensizce geldiğimize inandırıldığımız bu dökme toprak gezegenden gidebilecek kanatlara sahip olacağız?
Sisteme karsi gelmektense geniş lastikli tank ayaklardan yardım dileneceğiz belki de. O zaman sonuna kadar sonsuzluk...
Yasin Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.