- 1150 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye Mektuplar 2 - Şu Küçücük Gönlümde
Sevgiliye Mektuplar 2 - Şu Küçücük Gönlümde
Bırak beni hayat ben yoluma gideyim... Tozlu bir yürekteyim sisli bir yarın ve giderek artacak bir ışığın aydınlığı... Her şey o kadar net ki görmemem mümkün değil... Yanı başımda olan bir şey var; her zamankinden daha güzel ve daha umutlu... Sevmek ne kadar çok yarına ısmarlanabiliyorsa o kadar değerlidir... Kimi ölüme kadar der kimi ahirete... Kimi ise geçen her saniyeye sevmenin hakkını vermeye çalışarak... Kıstasım mutluluk değil kıstasım çabalamak... Sen olmaya çalışmak ve sadece sana ait olan bir kalbi taşımak... Kıstasım mutluluk değil sana sahip olmak... Varlığımı bir tebessümüne bozuk para yapmak, ya da tüm gerçeğimle sana göz ucu olmak...
Hayat böyle işte... Kim bilir daha neler var zamanın gebeliğini yaptığı şu kader burcunda... Her şey o kadar güzel ve bir o kadar yaşanılası gelen... Sana ait olmak ve sana sahip olmak... Nasıl öderim ki bunun hakkını... En güzel halindesin şimdi, bir tomurcuktun ve şimdi tam manasıyla bir gül oldun... Bense hala bir diken, hala kara bir diken... Seni sevmeye ısmarlıyorum kalbimi, gönlümle seni arıyorlar ruhumun derinlerinde... Hayat ne kadar da güzel o yârim gözlerinde... Affet beni sevdiğim, seni yaşamaya çalışıyorum şu küçücük gönlümde...
Enes Başak
www.enesbasak.wordpress.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.