Yer yüzüne gelmeye hazırlanan Yağmurum'a
Yağmurlu bir günde yüreğimin bu kadar ıslandığını hiç hissetmemiştim. Şimdi her yanım ıslak ve çaresiz. Bir yandan da mutluluğun en üst seviyesi dolaşıyor kanımda. Kendimden bir parça daha oluşuyor. Artık yalnız değilim ve olmayacağım. Zamansız bir mutluluk gerçek midir bilmiyorum. Yağmurun yüreğime yağması , yakın bir zaman da yeryüzüne ulaşması hayalini kurduğum fakat olabileceğine ihtimal vermediğim bir gerçekti. Demek ki hayaller daima umudun olduğu yerde yeşeriyorlar. O benim her şeyim yaşam sebebim . Miniğim , bebeğim. Yağmurum...Seni içimde hissetmek beni bütün acılardan uzaklaştırıyor. Daha doğmadın ama çok yakın bir zamanda seni kucağıma alacağım ve o mis gibi kokunu içime çekeceğim. Kızım deyip sımsıkı sarılacağım. Gözlerine bakmaya kıyamayacağım bir tanem . Her şeyinle benimsin. Kokun , sesin , nefesin benim. Sen benimsin. Ağlarsam korkma olur mu bebeğim . Sadece mutluluktan ağlarım , seni çok sevdiğim için dökülür o göz yaşlarım. Çünkü ben de seninim yavrum. Yağmurum...Kızım..
YORUMLAR
Allah tamamına erdirsin kardeşim. gerçekten de bebekler, çocuklar bu dünyanın en güzel renkleri. Çoğumuzun belki de hepimizin yaşama sebepleri onlar. Fakat unutmayın ; doğduktan sonra da ve her zaman sevilmeyi, iyi davranılmayı, her türlü fedakârlığı hak ediyorlar. Asla bıkmak, kızmak, kötü davranmak yok onlara. Yoksa yaşlandığımızda torunlarımızın yüzünde onları ve onlara karşı yanlışlarımızı hatırlayıp yanıyoruz. Şimdiden tebrikler.