- 619 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
129--KOCAELİ'DE 154'NCÜ GÜN;
129-- Bismillahirrahmanirrahim;Kocaeli’de 154’ncü günüm: Arızlı’dan Salih ile birlikte şehre indik.Dün bilgisayarı toplayıp daireye getirdiğim için Oğlum Salih bana bozuk çalıyor.Arabada yol boyunca benimle hiç konuşmadı.Ancak yine de okul çıkısında daireye gelmesini söyledim.Salih okul çıkışı daireye geldi.Kendisine güleryüz gösterdim.Baba sevgisi göstermeye çalıştım. Biraz olsun makul bir tavgirdi. Günlük Gazeteleri okudum. Haberler içinde Kapanan Seka Kağıt fabrikası ile ilgili haberler vardı. Diğer görev yaptığım yerlerde bile bu fabrika ile ilgili haberler hep dikkatimi ilgimi çekmişti. Burada belki de olayları birinci görgü tanıklarından dinleyebilirim diye İZMİT SEKALILAR DERNEK BAŞKANI’nın adını not almıştım. Yaşar AKGÜN’dü.
130--Dokuz onbeşte ile yeni atanan Emniyet Müdürünü ziyaret konusunda Baş Yardımcının odasında toplandık.Topluca ziyarete gitme konusunda fikir birliği sağlandı.İki araçla gidecektik.
131--Geldiğim ilde idare Mahkemesi başkanı arkadaşım vardı. O’nun telefon ve faks numaralarını ajandama kayıt ettim . Sık sık arayıp ne var ne yok diye haberler sorabilecektim.
132--’’İSTANBUL GÖZLEERİM AÇIK’’ adlı şiirimi yeniden çalıştım.Ve bu şiirimi emekli öğretmen şair arkadaşıma okuması ve kritiğini yapması için gönderdim.
133--Sağlık il Müdürü Odama geldi. Elimde araştırma dosyaları vardı.Bu dosyalarda Müdürün de cevap vermesi gereken konular vardı.Müdür bir saate yakın bir süre içinde konuştu ve anlattı. Aslında bir nevi savunma idi.Dinledim.Daha önce çalıştığım yerlerdendi müdür . Biraz da oralardan sohbet ettik.Sonra İzmitli bir tanıdık daha geldi . Aslında bu kililerlle yeni yeni tenışıyordum.Dilsizler derneğinde çalışıyordu. Bir yandan da Osmanlıca ile ilgileniyordu.Benimde kitaplarım vardı Osmanlıca . Okutturmak ve ya kendim öğrenip okumam lazımdı . Bu yaşlı ve sakallı dostumla bağlantım böylerdi..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.