Mimoza'ya Mektuplar ....Mektup
Sevmeyi senle öğrendim...
....................................................................................
... Bu kaçıncı mektuptur, sana yazıyorum bilmiyorum. Bildiğim seni kendimden fazlasıyla çok mu çok seviyorum. Bildiğim sensizlik adlı bir şarkı dinlemiyorum hiç Mimoza...
mimoza
hayattan daha tatlı
daha leziz hitap ediyorsun
kalbime
...Kalbime konduğundan beri, içim içime sığmıyor inan ki. Mutsuz olsam da, kötü bir durumla karşılaşsam da; hemen sevgine, dahası yakınlığına sığınıyorum. Senin kokun dokularımı gençleştiriyor, ruhumu pis dönen dünya karşısında yüceltiyor Mimoza...
Mimoza
sevda kokan
devrim devrim bakan dağlarına yaslanırken
derdi merdi unutuyorum
Sana yaslanırken huzurdan kaçacak delik bulmuyorum. Gülüşlerinle, bakışlarınla ayrı bir mutluluğum; tarifsiz bir sevincim oluyorsun. Ve doldukça doluyorsun içimin her hücresine, canımın her penceresine, gönlümün her hecesine, aydınlığımın her gecesine Mimoza...
Mimoza
iyi bir muhabbet kuşum
iyi bir can yoldaşım
gibi
yaşıyorsun benle
...Senle geçen her zaman, bu yüzden benim için değerlidir. Bu yüzden istemiyorum, bir an senden uzak kalmayı. Bu yüzden gündüz gece farkı olmaksızın vakitlerimi senle geçirmekten hoşlanıyorum. Bu yüzden nefes nefese, dudak dudağa Senle yaşlanmak istiyorum Mimoza...
Mimoza
ve
sen varsın yanımda
sen yarsın kanımda
her şey bu kadar güzel ve özel benim için
...Sende tutuklu kalmak anlatılmaz bir duygu inan ki. İnan ki Seni sevmekten yorulmuyorum, aksine seni sevdikçe tekrar tekrar aşık oluyorum sana. İnan ki seni hissetmek gibisi yok. Sen dalgalanırken yüreğimde, kendimi tüm uçan kuşlardan daha hafif hissediyorum. Sen konuşur ve susarken bana, rahat uyuyorum yastığımda, rahat dolaşıyorum ortalıkta ve rahatlıkla yeni bir güne uyanıyorum Mimoza...
.............................................
MESELCİ
14 Eylül 2009,,,
Mardin
Mimoza'ya Mektuplar ....Mektup Yazısına Yorum Yap
"Mimoza'ya Mektuplar ....Mektup" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.