- 36 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ezanlar susmaz deme SUSMUŞ
Ezanlar susmaz deme SUSMUŞ
Allahuekber diyorsa ezan midecilik etken değil …de Barışı da zaferide sağlamaz midecilik…deuçkurculuk evlilik de hiç etkisizdir salih amel değildir …de...
Allahuekber.Allahtan gayrısı hiç...demektir el Alim Allahtan gayrısı cahil demektir...Er rahman ise rahmetin kaynağı Allah demek
"200 yıldır" para kimdeyse zafer onun oldu.Gazzelini olmayacak zafer diyor tarih.Külli irade de hz İbrahim sinek üretmeliydi.dedi.
200 yıldır para kimdeyse zafer onun oldu."Para kaka"diyen bir fikir İslamdır deme.Tarikatın da dese o tarikatin hilecidir.asidir
Savunma sanayine parasını ayırmayıp midesine ayıran şehit olsa da zafer bize gelmez.Silah yarışını yitirince osmanlı geriledi.Hain olma...
Allahu ekber diyen ne kadar paranı verdin "Allah ekber bilinsin diye kaç evladını şehit verdin...ezan sustu...susmaz deme işte böyle susar ezan asıl...görevden kaçtın çünkü.
Günde beş vakit kılınan Namaz,Kur’an’daki salatın özüdür, özetidir, çekirdeğidir.Namaz, kişinin dinini imanını ayakta ve diri tutmasını sağlayanen önemli ibadet olmlıydı...Temel görevi yapacaktı büyük bir saraya ama bir metrelik duvara bile temel olmadı namazın ...
Ezan duymuş bir hayatı seç değilse ezanı sensin susturan...Hayatta; her şart ve ahvalde seni yalnız bırakmayan, maddi manevi desteğini esirgemeyen bir dostun yerini hiç bir şey tutamaz.
Önceliğin şehadet mi...La ilahe dedin mi hayatınla...tevbenle düşüncenle duygunla yoksa dilinin uçunda mı şehadetin...sorgulayacak biri var bu varlıkta...
Allahı ilah tanıdın mı...hayatımın sahibi sebebi ölçüsü sensin dedin mi...sığındın mı...görevin bilmekti bilmekten amaç da yaşamaktı...teslim olmaktı...Ölçün sünnetullah mı Halifelik Osmanlıya geçtiği güden beri"Sarık-sakal"kavgası var Osmanlıda silah yarışı evlenmek farzından öncelikli farzdır denilemedi...Sarık silah yarışımıydı...Öncelikli kavga olmuştu halifelikle birlikte...Bu ise İslamlık adil yıkım verirdi ve verdi Adil ver bu varlıkta çünkü...Allah’a sığınmak, insanın sahipsiz bırakılmadığını inanması sünnetullahı yaşamasıyladır.Asi teslim olmamıştır...Osmanlı asiler yüzünden yıkıldı...silah yarışını kaybedince geriledi...sünnetullah belli Allaha sığınmak ne belli namaz secde ne belli...Ölçüyü bozma...Kalbim temiz ölçü değil hayattır ölçü...Namazın ölçüsü şehadetin ölçüsü hayat ve niyetti...Sığınmak sünnetullaha secdededir
"Şerleri hayreyler"şerlere izin verişi bundandır."Çocuk katillerine düşman ol musa olsan yetmez asa verilir sana da...Nükler verilir hicret etmen içindir bu nükler bile bucennetten kovulman kader oldu silah yarışını kaybettiğin gün...Tevbe et bu kadere kader tevbe ile güzelleşir tek...Hz Adem tevbe de etse dünyaya geldi ama zararın bir yerinden dönmesi mümkün oldu tevbesi ile ancak...kabul olduğunu anlarsın tevbenin duanın...Asrı saadete tevbe kız çocuklarını kurtarmaya da tevbe et...sömürüye dur dedin mi tevbe bu.Adil düzene gel dedin mi tevbe bu...tevbe de mi dilinin ucunda tevbe et...
Sarık içinse cihadımız başka ama EZAN içinse eğer 4.küresel gücüz pakistanın nüklerleri bizim çünkü.Tehdit ederler ama tirtir de titrerler düşmanlarımız hele sahaya bir inelim
TDT bizim BM mizdir artık...HAC BM mizdi...Arafat BM mizdi...ama silah yarışını yitiren kapılarını puta açar sünnetullah bu...Kabe de maneviyat kalmadı...marifeti muhammedi yok kabede de mekkede de...hicazda da artık ve BM arayışındayız artık...Kabe Allahın eviydi ona sığınan onu ziyaret eden EZANI duyan hayata tevbe ile dönerdi ziyaretinden...Allahın evi her yer...de Allah zamandan zeminden münezzeh de .Sarık yani giyim kuşama da kabe karar vermiyor artık...200 yıldır silah yarışıyla kabemizi de kaybettik...BM mizi de...bu görevi üstlenen marifeti muhammediydi...Marifet-i muhammedi neredeyse kıblemiz orasıdır Allahın ezanın beyti de orasıdır...Müşrik giden müşrik geliyorsa marifet-i muhammediye değilse gidişleri ziyaretleri Kabeyi tavaf boşaltılmıştır budanmıştır...de.Putlaşmaktır bu...363 den fazla putlu olmuştu hz İbrahimin muhakemesini insan kaybedince o kabemiz bir tarihde...ve ilk kıblesi efendimizin mesc-i di aksaydı çünkü Allahın beyti de zamandan zeminden münezzehtir...Secdeli gönlün sevdiği yerdir şifa bulduğu yerdir kıble...Marifet-i Muhammedin muhakemey-i İbrahimin oluşturduğu diktiği toplandığı merkezdir kıblesi ibrahimi muhakemeye aşıkların...Marifet-i muhammediye kapı kapatanların ülkesinde Ezanların hayatlarda susturulduğu yerde kıble aramak da put aramak olur...Peygamberimiz zamanında ezanı hayatlarda susmamıştı...en kuvvetli ordunun temeliydi atılan temel...ama o temel çürük tuğlara sebebiyle üst tuğlaları taşımaz oldu çünkü emevi Horasan erenlerinden de cizye aldı...daha o günlerde manevi tuğlalar bir fitne sebebi oldu...Hz Ali -Muaviye ayrılığı Fars-Arab ayrılığı fitnesi oldu açı açıldıkça büyür çünkü...Kardeşlik emevilikle o cizyelerle öldü...Marifet-i muhammediydi ölen...Muhakemey-i İbrahimdi ölen...Değilse hz peygamber dünyayı Ezana kavuşturacak çekirdek orduyu kurmuştu...BM görevlerini üstlenmeyen bir ülke asidir...Marifet-i muhammediye ve muahakemey-i İbrahime...Ey hacı kardeşim onların yaptığı hac ama senin ki sadece o günlere özlem duygusu...düşüncen halin eylemin etkilenmiyor bile...Arafat BM nin görevlerini üstlensin de...Tyatro olur bazı taklitler sadece...iyiki duygun sevgin özlemin var o hayata...Kalbin güzel senin de"Kalbime bak"diyenlerdensin sen de değilse eylemlerine bakılası değil...ey hacı kardeşim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.