- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KADININ ADI YOK........! LGBT**ADI...EVENGELİST POLİTİKA....!
KADININ FİZİKSEL VE SOSYAL ANNELİK VE AİLE DEĞERLERİ AŞAĞILANARAK...KADININ ERKEĞİ VE KIZ ÇOCUKLARINI DOĞURARAK KUTSAL AİLE DEĞERLERİ...YOK EDİLEREK -KADININ SEX OBJESİ OLARAK TANIMLANMAK İSTENMESİ ...LGBT NİN ÇEŞİTLİ AÇILIMLARIYLA SEXİN SOKAĞA İNDİRGENMESİ ESAS AMAÇTIR...! TAMAMEN KASITLI...AHLAK , SOSYAL VE KÜLTÜREL DEĞERLERİ YIKARAK...KADININ ORTALIK MALI, ALINIR -SATILIR DEĞERLERLE ÖRTÜŞTÜRÜLMESİ -KADININ KİŞİLİK VE SOSYAL HAKLARINA SALDIRIYI GÜNCELLEŞTİREREK... KADIN CİNAYETLERİNİ OLAĞAN HALE GETİRMEK... LGBT -NİN ÖNÜNÜ AÇACAK VE SOSYAL DEĞERLERİMİZİ YOK SAYMAK İSE ... ESAS AMAÇTIR...? KADIN ÖLÜMLER--CİNAYETLERİ VE PSİKOLOJİK BASKI VE İŞKENCELER OLAĞAN -GÜNLÜK-RUTİN HALE GETİRİLMESİNİN NEDENİ ..AİLE VE ÇOCUK OLUŞUMU , MANEVİ DEĞERLER AYAK ALTINA ALINARAK..TAYLAND-KORE -AVRUPA-ÇİN- TÜRKİYEDE SEX İŞÇİLERİ YARATARAK DİNİ VE SOSYAL-İÇTİMAİ DEĞERLERİ YOK SAYARAK DİNİ VE KÜLTÜREL DEĞERLERİ YIKARAK ..ANNE-BABA -EVLAT- ÇOCUK-AKRABA-ANNEANNE- BABAANNE ..KUTSAL DEĞERLERİMİZİ YIKARAK.. İNSANIN ALINIP-SATILDIĞI.. ŞEREF VE İNSAN ONURUNUN YOK EDİLMEK İSTENEN BU ÇAĞDA , MODERNLİK ADI ALTINDA KUTSAL DEĞERLERİ YIKMAK İÇİN KADININ ALINIP-SATILMASI...ÇOCUK MAKİNASI GÖRÜLMEK İSTEMESİ...AŞAĞILANMASI..ADET SÖREN -ZAYIF KAREKTERLİ VE GÜÇSÜZ GÖSTERİLMESİ KADININ TÜM DEĞERLERİNİN YIKILMASI İÇİN GÖSTERİLEN ÇABANIN ANLAMI...SOSYAL YIKIMDAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLDİR...? KADIN-KADINA... ERKEK-ERKEĞE VE ÇOCUKLARIN KÜÇÜK YAŞTA--9 YAŞ-- SEKS KÖLELİĞİ ..ERKEK ÇOCUKLARININ IRZINA ĞEÇİLEREK...İÇ OĞLANI YAPILARAK ..HERKESİN BİRBİRİNİ DÜZMESİNİ OLAĞAN HALE GETİRİLMEK İSTENMESİ...TESADÜF DEĞİLDİR...! BEN ÖZGÜRÜM... İSTEDİĞİM GİBİ YAŞARIM DİYEREK... ÇARPIK İLİŞKİLERE DÖNÜŞTÜRMEK--UYUŞTURUCU İLE BUNU SÜSLEYEREK.. HASAN SABBAH GİBİ ACIMASIZ TARİKATLAR YARATARAK ..BUNLARI... TAPINMA RİTÜELLERİYLE SÜSLEMEK...MÜŞTERİ SAYISINDA PATLAMALARLA--SEX KÖLELERİ YARATMAK BUNUN MADDİ VE MANEVİ BOYUTUNUDA HAZIRLAYARAK.. CAZİP HALE GETİRİLMİŞTİR. UMUTSUZ VE AMAÇSIZ TOPLUM YARATARAK..KADINSIZ ERKEK , ERKIEKSİZ KADINLA ..YARADILIŞA TERS İNANÇLARLA.. MANEVİ DEĞERLERİ YIKMAK...KADINLARI KÖLELEŞTİRMEK-KADIN CİNAYETLERİNİN ARTMASI -DOĞURAN KADININ YOK SAYILMASININ NEDENİ...EVENGELİST VE LGBT NİN YASALLAŞMASI İÇİN VERİLEN BU MÜCADELE . LGBT ** NİN ...MASUM VE ZAVALLI KİMLİĞİNE SOKULARAK...ADINIDA...TERCİHİM BENİM--- ANLAYI9ŞININ ...TOPLUMA BENİMSETİLMESİNDEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLDİR...? SAYGILARIMLA . M. SERDAR AŞCIOĞLU..İNCELEME YAZISIDIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.