- 168 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TARİHTE GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK TERÖR DEVLETİ LANETLENMİŞ İTRAİL'İN FİLİSTİN'DE GAZZE'DE ŞİMDİDE LÜBNAN'DA YAPTIĞI SOYKIRIMI ŞİDDETLE KINIYORUM..
Terör Devleti İtrail yıllardır Ortadoğuda müslümanlara kan kusturuyor.Geçen sene Ekim ayında Filistinli kardeşlerimizin işgal edilen topraklarını kurtarmak için yaptıkları müdafa hareketinden sonra terör Devleti Siyonist İtrail kudurmuş köpekten farksız oldu.
Filistin intifada hareketine destek veren Hamas ve Hizbullahı cezalandırmak için Gazzeyi tanklarla toplarla uçaklarla adeta yerle bir etti.50 binden fazla Filistinli sivil kardeşimiz şehit olurken bunun iki üç katı masum çocuk kadın siviller İtrail bombalarının altında can verdiler.
Allahım İtraili tez zamanda kahret.Dünyada zelil ahirette perişan et.Müslüman kardeşlerimize zaferler ihsan et.Müslümanları iki cihanda aziz et.Amin..
Ne olacaktı Filistinli kardeşlerimiz İtrailin 1948’den beri yaptıklarıişgale sessiz mi kalacaklardı.Toprakları elinden zorla alınan,gece gündüz İtrailin zulmune maruz kalan,can güvenliği kalmamış,haklı davalarını savunmalarına topraklarına evlerine sahip çıkamayan Gazzedeki kardeşlerimiz terör Devleti İtrailin yaptıklarına dur diyemeyecek miydi?
Yahudiler bu lanetli kavim millet onlarca Peygamberi şehit etti.Zekeriyya aleyhisselamı saklandığı ağacın kovuğunda testereyle keserek şehit ettiler.Yıllarca dünyanın bir çok yerinde Çİngeneler gibi sürünen bu millet 1492’de İspanya’dan kovulduklarında Osmanlı Devleti bunlara sahip çıktı.
2.Sultan Beyazıd Han zamanında yahudiler gemilerle Osmanlı topraklarına getirilerek başta İzmir olmak üzere İstanbul,Selanik,Manisaya ve tüm Ege kıyılarına yerleştirildiler.Bunlar kendilerine kcak açan Osmanlıya ihanet ettiler.
Sabatay Sevi denilen aşağılık bir yahudi hahamın öğretileriyle müslüman gibi giyinen yaşayan özde yahudiliği benimseyen bu gizli kripto yahudiler 1909 ’da Selanik’ten gelen tamamı yahudi Sabataycılardan oluşan Harekat Ordusu denilen askerlerle Taş Kışlayı basıp gece uykuda olan askerlerimizi şehit ederek Saraya yürüyerek 31 Mart İhtilalini yaparak Yıldızda bulunan Ddem Sultan Abdulhamid Hanı zorla tahttan indirerek on yılda sekiz miyon km.vatan toprağının elden çıkarılmasına Osmanlı Devletini yıkarak yerine İngilizlerin kurdurduğu Cumhuriyet idaresinin kurulmasına sebep oldular.
Devri Saltanatında kendisinden Filistin’de toprak isteme cüretinde bulunan Teodor Hertzi kovan Sultan Abdulhamid Han dedemi Selanikte bir Sabataycı yahudinin Alatini Köşkü adı verilen evinde zorunlu ikamete sevkeden bu lanetlenmiş milletin katil zorba piçleri on yılda koskoca Osmanlı Devletini bitirilme noltasına getirdiler maalesef.
Ardından gelen 1.Dünya Savaşı yedidüvelle onlarca cephede vuruşarak çekilen ordumuz,İstanbulun İngilizlerle işgali dört yılın sonunda İngilizlerin bir kurşun atmadan Hilafetin kaldırılması ve Cumhuriyet idaresine geçerek Türkiyeyi Anadoluya hapseden sekiz milyon km.vatan topraklarını 12. adaları vediğimiz Musul Kerkük petrol sahalarını Padişahın özel mülklerine kadar elimizden çıkarıldığımız Lozan Hezimeti..
Tıpkı Saddam sonrası Abd ve İngilizlerin 2003’de yeni Irak İslam Cumhuriyetinin kurulması gibi Anadoluda hapten çımış cebinde parası olmayan kağnısı bile olmayan ayağında çarık Osmanlı evlatlarına zorla şapka giydirilmesi,İnkilaplar(Bilerek İnkilap yazdım)şapka giymem diyen Rize’lilerin Hamidiye Zırhlısı ile topa tutulması.Hocaların asılması,Harf İnkilabı ile on binlerce alimin bir gecede cahil edilmesi,İstiklal Mahkemeleri ile Anadoluda yahudi terörü estirilip trenle Anadoluyu gezen Üç Ali denilen Sabataist piç hakimlerin elinde on binlerce alim hoca eşrafın asılıp,Anadoluda kulplu kulpsuz altınların toplanılması.
Anadolu insanı ayağına çorap bile bulamazken baştakilerin her tarafa heykellerini diktirip,Çankaya Köşkünde içkili sofralar tertiplemesi,Savorona Yatıyla o sahil senin o koy benim gezmeler..Ulustaki heykel yapılırken etrafının boş olduğunu,Ulucanlardan Hacı Bayrama kadar idam sehpaları kurulup hocaların asıldıklarını,Türkçe ezan Arapça Kur’an okttukları için hergün onlarca alim hocanın yakalanıp asıldıklarını ,satılan camileri,genelev rezaletlerini,Yozgatta yaşananları,A.O.Ç de yapılanları,ahır yapılan mescid ve camileri geçmiş yazılarımda yazmıştım.İsteyen araştıırp okuyabilir.
Türkiye Cumhuriyetinde yakın geçmiş tarihte yaşananları alayabilmek için saklı tarihi araştırıp yazmak gerekir.Bugün kitaplarda yazılan tarih Ermeni ve Rumların İngilizlerin Boğazda rakı sofralarında yabancı tarihçilere yazdırılmış tarihtir maalesef.
Adnan Menderes Sabataycı dönme gizli kripto yahudi olduğu için o günlerde heykellere Beypazarlı Kemal Pilavoğlunun başını çektiği sözde Ticanilik hareketi ileri gelenlerince yapılan saldırıları(bu da bir tertiptir her zaman yapıldığı gibi tıpkı Fadime Şahin Müslüm Gündüz tertibi gibi) durdurabilmek için 5816 A.Koruma Kanununu çıkarmış,Antkabiri yapmış ama CHP nin zulmüne uğrayarak Sabataycı yahudilerce Askeri Darbe ile görevinden alınarak asılmış bir siyasetçidir.
Yahudiler tarihte üç adet Devlet kurmuşlardır derler.1917 Sovyet Devleti,1923 Türkiye Cumhuriyeti ve sonuncu olarak ta 1948 İtrail Devleti.Dolayısıyla Türkiye İtraril,Abd mütefik ülkelerdir.İtraile en son savaş açması,füze atması düşünülen ülke hangisidir derseniz Türkiyedir derim.
Meşhur Kırmızı Kitapta bunlar birer birer yazılmıştır.Kurucu Liderimiz,İtrarille yakınlığımız yazılı olmalı ki 2003’deAKP Hükümeti kurulup ilk MGK ye girilip çıkıldığında Abdullah Gül bu durumu izah etmişlerdir.Yani başa kim gelirse gelsin bu kurallara uymak mecburiyetindedir.
Türkiye Cumhuriyeti Devleti itrail’i ilk tanıyan Devlettir.Sonrasında Abd askerlerine Kore’de askerlerinin kanını satmak pahasına Nato’ya girebilmek için yardım etmiştir.2003’de başımızdaki AKP nin lideri ve Abdullah Gül sabaha kadar ABD askerleri başarılı olsun diye tehheccüd namazı kılarak dua etmişlerdir..
20 yıldan fazla bir süredir Akp iktidarına baktığımız zaman görmekteyiz ki tüm yapılanlar Abd nin izin verdiği ölçüler içerisinde olmaktadır.Bin Ladin Pakistan’da öldürüldüğü zaman Abd den sonra bizim Monşerler b akmayın böyle dediğime Akp yi temsil eden Ahmet Davudoğlu ve Başbakan dünya bir teröristten kurtuldu diyerek Abd ye övgüler dizmemişler midir?
Bir One minute hadisesi var inanın baştan ayağa danışıklı dövüş ya da tertip diyebiliriz.Sahnede İtrail Başbakanı Şimon Prez’e kükreyen Erdoğan salondan dışarı çıkınca üç beş defa özür dileyerek benim kastım Moderatörün yanlı davrenışına idi.Ben Sayın Şimon Prez’e yönelik bu ifadeleri kullanmadım dememiş midir?
Nerden baksanız hangi icraatlarını gözden geçirseniz sıkıntı var.Düne kadar kardeşim dediği Suriye Devlet Başkanı Esad’ı Eset diyerek aşağılayıp düşman ilan eden,1974 Kıbrıs Barış Harekatı esnasında Abd’nin ülkemize uyguladığı askeri ambargoyu delerek Türkiyeye askeri yardım gönderen petrolü hiç bir menfaat istemeden veren Libya Lideri Kaddafi’ye yönelik olarak Abd çıkarlarını temin için İzmir’i Nato askeri Harekat Merkezi yaparak Libyanın işgaline yardımcı olan maalesef başımızdaki İttihat ve Terakkiyi mumla aratan Abd projesi Akp Hükümeti olmamış mıdır?
İçerde zinayı serbet bırakan yasayı ,dışarıdan domuz eti getirip kasaplarda dana eti ile yanyana koyarak sattırıp bu asil milletin evladının adeta cinnet geçiricesine zor günlere gelmesin de yegane müsebbip olan Akp iktidarı dış politikada yerli ve milli olamamış o kucaktan bu kucağa oturmak suretiyle ülkenin satılmadık fabrikası,satılmadık arsa ve arazisini bırakmayarak başta Abd ve Ab ülkeleri olmak üzere İtraile de olmak üzere elden çıkartmamış mıdır?
Başka bir Batılı ülkede bunlar yaşanacak olsa iktidarı oluşturan bu zatı muhteremler Örfi İadarede yargılanarak çoktan ifdam sehpasında salllandırılır,bütün maddi ve manevi zaralar mal varlıklarına el konularak Hazineye devredilirdi.Ama Akp İktidarı türlü türlü tezviratlarla ve Abd ve Batının kendisine biçtiği ve giydirdiği Bop Eş Başkanlığı gömleğini sırtına giyerek bütün bu bana göre olumsuz Akp ye o veren zümreye göre faideli işlerin bir bir mahkemelerde sıyrılmak suretiyle üstesinden gelerek 20 yılı aşkın bir zamandır ülkenin kaderinde söz sahibi olmuştur.
Başından beri mağdura ve mazlumluğa sığınan Akp ülkenin çıkarını değil,kendisini bu göreve getiren üst aklın deiklerini yaparak yeri geldiğinde beraber yürüyüp beraber yollarda ıslandığı Fethullah Gülencileri bir çırpıda omuzundan atıp terör örgütü ilan ederek alt tabakada binlerce on binlerce masum bigünah insanların işine son verip kaderleriyle oynamamış mıdır?
Hocaefendi haydi gel artık bitsin bu hasret vatanına dön diye kürsülerde bangır bangır bağıran Akp nin ileri gelen Bakanları siyasetçileri bir anda en azılı Fetö düşmanı olarak Fetöcü avı başlatarak kendi istikballerini garanti altına almayı başarmış bitmiş tükenmiş Akp iktidarını bir on yıl daha ayakta tutmayı başarmamışlar mıdır?
Feönün yargı ayağına askeri ayağına dokunup en ağır cezaları vermekten çekinmeyen Akp,iş siyasi ayağa gelince duraksamış kendilerinin hapse gireceklerini bildikleri için Millet Meclisinde bu konuda açılan Araştırma önergelerini Mhp milletvekillerinin de desteğiyle reddetmemişler midir?
Mhp yi bir türlü çözemedim.Yıl 2010 ibi annemin cenazesi esnasında televizyonlara ve internete Mhp li milletvelilerinin kasetleri servis edilmişti.Bu işte Akp ve Fetönün polis ayağı vardı.Neden se birden ara verilerek üzerine gidilmedi.Arkasından Bahçeli meydanlarda esti gürledi ip fırlattı.Akp ona ağır isnatlarda bulunup yerden yere vurdu.
Sonrasında kimin yaptığını henüz çömekte zorlandığımız Fetullahcı Askeri Darbe hadisesi yaşandı.Meydana ilk koşanlardan birisi de bendenizdim.Bir ay boyunca da Cumhuriyet Meydanında boy gösterip arzı endam ettik.Sonrasında içime bir kurt girdi.Almanyada yaşayan arkadaşlarımın ikaz ve uyarısına kulak verdiğimde bütün bu yaşananların çok ustalıkla Natocu ve Perinçek grubunca düzenlenmiş Akp ve Fetullah Ak ve Kara yılan mücadelesi olup kazananı kim olursa olsun asıl kazananın Abd ve Batı olduğu bir büyük oyun olduğu inancına vardım.
Türkiyeizde on yılda bir yapılan bütün askeri darbeler ihtilaller adına ne dersek diyelim başarılı olmuştur ve tüm Askeri kuvvetler tarafından emir komuta sevk ve idaresinde yapılmış,öncesinde darbeye gerekçe ortamı hazırlanış vatandaşın buna katılımı sağlanmış hadiseler değil midir?
15 Temmuz Fetöcü Askeri Darbesi güdük bir kalkışmadır.Birileri tarafından ustalıkla bir kesimi bertaraf etmek için servise konmuş,yerli olduğu kadar vatandaşın kanı aktığı anda suratle kesilerek kalkışanlar cezalandırılmış ardından onlarca sene iktidarlarını devam ettirmelerine imkan tanıyan 27 Mayıs benzeri Bayram ilan edilerek karşı tarafın hepten yok edilmesine sebep olmuş vatandaşını zorda bırakan ve Devlete düşman eden,kendi saltanatlarını sürdürmek için her şeyi yapmayı mübah gören Akp-İttihat ve Trakki zihniyetinin icraatlerinden birisi olarak tarih sayfalarına geçmiş bir hadisedir kanaatıni taşımaktayım.
Fetöcü Askeri kalkışma olmasaydı Akp iktidarı çoktan başımızdan giderdi diyenleri duymaktayım.Sırada belki de daha çok tertipler tezgahlar vardır bilemiyorum.İktidar cenahı dün tu kaka dediğine bugün yaşa diyen bu zihniyetle ülkenin zaraına olacak nice işlere kol kanat gereceğini sanıyorum.
Geçen sene ekim ayı başında Filistinli kardeşlerimiz terör devleti hain yahudi İtraile karşı son nekbeyi gerçekleştirdiler.Katilller sürüsü bunu fırsat bilerek Gazzede taş üzerinde taş bıtakmadı.Bir yıldan fazla bir zamanda Gazzede terör estiren İtrail 50 binden fazla kadın erkek çoluk çocuğu katledip,yüzbinlerce Filistinli kardeşimizi yaralayıp evlerinden yurtlarından etti.
Terör Devleti alçak yahudi siyonistler işgal ettikleri Gazzeden sonra şimdide Lübnanı Hizbullahı bahane ederek yerle bir etmeye başladı.Haniye İranın başkenti Tahranda suikaste uğrarken en son Yahya Sinvarı Gazzede şehit eden terörist siyonistler onlarca Hi<bullah ve Hamas liderini suikastlarla susturarak bu direnişi durduracaklarını sanıyorlarsa aldanıyorlar.
İrana Suriyeye saldıran alçak yahudiler katkimda sınır tanımaadılar.Birleşmiş Milletler kampına Kiliselere Camilere sığınan masumları acımasızca katlettiler.Gazzede bir tüp bebek merkezine bomba atan İtrail askerleri burda dondurulmuş otuz binden fazla Gazzeli bebek embiriyolarını da yok ettiler.Bu soykırım değil de nedir.
Türkiye Cumhuriyeti ilk öncleri İtraili sadece kınamakla yetindi.Daha sonra kamuoyu baskılarına dayanamıyarak İtraille olan ticareti durdurduğunu ilan etti.Demek ki o zamana kadar İtraille ticaretimiz el an devam etmekteymiş.İtrail savaş uçaklarının Konyada test uçuşları yaptığını biliyorduk.Ticaret tam olarak durdurulmamıştır sanıyorum.
Piyasalarda İtrail ürünlerine karşı bir boykot İtrail malı satan işletmelere bir boykot uygulanıyor ise hala neden üç harfli marketlerde hain İtrail malları satılıyor.Devletimiz neden bu işe bir dur demiyor.
İran olsun Lübnanda Yemendeki İranın vekil güçleri olsun İtraile füze roket balistik füzeler fırlatarak bu savaşta İtraile bir darbe vurmuşlar ama Türkiye Cumhuriyeti Devleti hain siyonist Devlete karşı kınamktan başka bir şey yapamamıştır maaesef.Buna müttefik olduğumuz Abd ve Batı izin vermemiştir.
Yazıda kısaca bahsettiğimiz gibi İtrail ve Türkiye Cumhuriyeti 20.Yüzyılda Rusyadan sonra yahudierin kurduğu Abd ve Ab peyki kuzen Devletlerdir.Türkiye Cumhuriyetini kuran İngiltere onun dış ve iç siyasetini belirlemekte de elbette uzun yıllar soz sahibi olmuşlardır.Ne zaman ki Türkiye Cumhuriyeti bir daha yeniden kurulur yeniden bir iç dış siyaseti belirlenir Devletin dili dini anayasası yeniden düzenlenirse ve içimize yerleşen yahudi Sabataist siyonistler yurdumuzdan atılırsa bu mümkin olabilecektir.
Bu memleketin kahramanları bol olduğu kadar hainleride çok olagelmiştir.Cumhuriyetin kurulmasında aktif rol alan Sabataist siyonist yahudi hainler Osmanlı ecdadımızı sürgüne yollamışlar heryerde güçlerini kullanıp egemen olmuşlardır.
Rabbimiz şuurlu idareciler yetişmesinde gayret eden samimi müslüman kardeşlerimize yardım etsin.Rabbimiz sahip göndersin.
05.10.2024//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.