- 111 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İslam kardeşliği başarıldı mı
İslam kardeşliği başarıldı mı
Bedir de bile patlak verdi tefrika...Osmanlı "Kardeş katli"kuralını ehven-i şer seçti ama önlenemedi tefrika...
Arabçı-İrancı İslam siyonizm gibi tehlikeli.Kur’an korunmuş ama tefsiri tevrat kadar tahrif edilmiş İncilden farklı mı tarikatler aynı mantık aynı sapıklık...Halaç "Enel-Hak dedi...Ben Allahla biz oldum şu işte eylmde haldedüşüncede duyguda deseydi "Kilise Baba-oğul"mecazi anlamda deseydi...Tefrika yok olurdu ..demediler...secdeliye secde Allah secdedir der mantı...aynı eyleme hale düşünceye duyguya sededir de mantık vedeney...Tefrika hep var oldu hep var olaca ama savaştan önce ortak ülkü oluşturalım...ülkümüzü çok gizlesek de çok açık edersek de deneysizliktir...çok şeffaflık deneysizliktir...Ülkün birleştiric olmalı hz Ali ile hz Osman birlik olamdı...denge gözetilerek bünyede yer almalıydı hz Ali...
Ah tefrika
Dinde tefrika ve ihtilâfın sebebi, vahiyle gelen bilgilere muhalefet edip nefsânî arzulara uyma ve taşkınlık yapma (bağy) şeklinde ifade edilir (el-Bakara /90)
"Allah’ın, kullarından dilediğine peygamberlik ihsan etmesini kıskandıkları için Allah’ın indirdiğini inkâr ederek kendilerini harcamaları ne kötü! Böylece onlar gazap üstüne gazaba uğradılar. Kâfirler için alçaltıcı bir azap vardır(Bakara/90)
Şeytan tefrikacıdır...ilmi eksik deneye dayanır çünkü...nefis de ırkçılık da...işte siyonizm...eksik deneye dayalı bilgilerle hareket ediyorlar...Emeviyi Horasan erenleri yıktı...ama Allahın iradesi sebeb tefrikaya da..."A-Z"arası olacak sapıklık asilik...Allah cinsel uzuv verdi üramek şeklindedir yaratması canlılarda ama bu uzuv ne kötülüklerin sebebi oldu dünyada...Külli irade adil esmasının etkisindedir...ADL esması zuhur edince"A-Z"ye kötüler kötülükler eylemler haller düşünceler duygular olmalı...ve olmuş -olacak da.
Hz.Aliyle hz muaviye kavmiyetçiliği yok edebilselerdi.İslam siyonizmden farklı olurdu.Horasan erenleri arabla kardeş olurdu
Allah ihlasının sebeb olduğu cenneti hz Ademe verdi-şeytan yasak meyveyle kandırdı cennet uçtu gitti hz Ademin elinden hemen tevbe etti uçurtmayı rüzgâra kaptıran çocuğa benzeyecekti tevbe etmeseydi...eksik tecrübeyle amel zarar verdi hz Ademe...şeytan da eksik deneyli melekler de eksik deneyli hz Habil de."Öldürmem"dedi…rıza içinöldürmek melekleren stün kılıyordu insanı...öldürmemolmaz .kilise de bir yanağına vuralar ötekini çevir dedi..esik tecrübe ekesik deney yanıltıcıdır.Rıza nerde tokata at bir Osmanlı tokatı"eheni ve ehven-i şrri tesbit rıza için olmalı.nefise ırkına değil şeytanla iştşare etti...hz Adem yani etkilendi şeytanın eksi deneyli ilmine ekmel deneye sor ehveni vehven -i şerri...Kilisenin kararı 12 imamın kararı kesin ehvendir deme...Türk dünyasnı bekleye en büyük tehlik bu...ha kilise karaı ha ayetullahın kararı...eksik eye dayalı kararlar melekten degelse eksiktir..de Allah adem konusunda meklerle isişare etti e meelere eksik sizin ilminiz dedi..eksik deneye dayanmayan tek öğreti Allahta esmaya secdede..denye secdede çünkü...
Ankara savaşında...Muharebe başında Osmanlı ordusunun sol cenahında yer alan Kara Tatarlar, muharebe esnasında saf değiştirerek Timur tarafına geçtiler.TEFRİKA Ah tefrika...İrancı İslamcılar türk safını hr an terk ederler...Arabçı-İrancı müslüman kafası Türk dünyasınınn en büyük düşmnıdır...Tarihten beri bu byle ve hep böyle olacaktır...Mezheb bağı .ortak görüş şartır...Ah tefrika...Kurtuluş savaşında da cemiytler farklı kafadalardı...
Allah hiç kimseyi savunma sanayii gelişti diye üzülecek kadar deneyimsiz yapmasın! eksi deneyim sapıklık sebebi tefrika sebebi..şeytan adem-iki zıd.tefrika Allahıniradesinin sonucudur..yok olmaz ama azaltılır...eğtimle...
"Ben avrupa hayranıyım"bu paylaşımım.Müftülüğümü eleştirmeye dönüştü çünkü ben İrancı-Arabçı müslümanlardan değilim.
İrancı İslam iranı idareci tanıyan İslamdır.12 imamı idareci tanıyan İslamdır.Arabçı İslamla hep kavgalıydı kavgalı olacaktır...vicye şartıyla müşrikle-ihlaslı aynı bünyede olsun istiyor Kur’an...Kur’an ilimdir çünkü Allh alim...nefsim dah da aim deme aman...ırkını da rakip etme Allaha...oğul da etme...ne zübeyr Allahın oğlu ne de hz isa...ne de 12 imam masum...Türkler 12 imamı masum kabul ederlerse birlik olamazlar...Osmanlı beyikleri topladı ama ülküler aynıydı...12 imam idareci olmalı diyenle türk bir araya gelmez devleti babasına verdi Fatih...başka beyliğe vermedi...emevi de...kilise masumluğu ölçü edindi...12 imamcı İran da masumluğu ölçü edindi...tarihte...ama türkler idareyi türk olmayana vermed vermez...nato ilişkileri de aynı ölçülü...afyonlu dinler masumluk iddiaları türkü etkilemez...deneyler onu böyle eğitti..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.