- 296 Okunma
- 4 Yorum
- 13 Beğeni
Aziz İstanbul
Sohbetime hoş geldiniz değerli dost, arkadaş, kardeş, abla veya abilerim.
Artık zamanımızda yazılı paylaşımlar kısa mesaj şeklinde yapılıyor bildiğiniz gibi.
Uzun bir yazı görüldüğünde okuyan nadir oluyor. Yazının içeriği de önemli elbette.
Bazı yazılar oluyor mesela bir çırpıda okumuşsunuz, sizi sarmış sarmalamış
içine çekmiş, cezbetmiş. Ne güzel olur böylesi paylaşımları okumak.
Okuyanın ilgi alanı çok önemli, yazar arkadaşımız okuyucusu çok olsun derdi
çekerek yazmamalı. Kendi istediği konuları, kendi ifadeleri ile aktarmalı.
Böylesi daha samimi olur, okuyucu kaygısı çekilmez, okur onu zaten bulur
ve isteyerek okur.
Kısa mesaj ile giriş yaptım sohbetime, çünkü uzun uzun yazmayacağım, bir kahve içimlik
kalacağım.
Asıl bu yazıyı yazmama vesile olan konu ise şu oldu. Yıllardır hiç bitmeyen
şu seçki konuları. Bir iki yerde daha paylaşım yapıyorum, inanır mısınız
aynı konu zaman zaman her yerde tekrar gündeme geliyor.
Çoğunluğu belirli yaş üzerinde olan yaştaşlarım artık biraz daha anlayış
göstersek, gençlerin sayfalarını daha çok ziyaret etsek, onlara da okunma
fırsatı versek. Hani umut kırmak için söylemek istemiyorum şair tanınmak
için bin tane şiir yazacak diye bir şey yok. ’’ Sana dün tepeden baktım aziz
İstanbul’’ Diye bir şiirim olsaydı okuduğum ve yazdığım bütün şiirleri
terk eder, onu öper sarılırdım.
Bana göre bizden sonrakilerde daha çok umut var, genç sayfalar keşfedilmeyi
bekliyor. Haydi sizleri destek olmaya davet ediyorum, al gülüm ver gülüm
yorumlamalardan vaz geçip, genç kalemlerin sayfalarına en az bir beğeni ile
de olsa katkı yapabiliriz.
Ben genelde değişik sayfalarda dolanıyorum ama inşallah bundan sonra
daha fazla katkı yapmaya başlayacağım.
Kendinize iyi bakın, sevgiler
Müjgân Akyüz Dündar
YORUMLAR
Öz ve kısa..dile getirdiğini duyarlılığı tebrik ederim.. şiir seven amatörce yazan kardeşlerimizin şiirlerine yorum yaparken de biraz yapıcı olalım..yazdığı şiirlerini bir sitede yayınlamak isterken,yok buraya virgül koymamış,,yok nokta koymamış bu gibi ve konulara pek de takılmayalım..bende amatörce yazıyorum inanın hiç bir beklentim de yok sadece beyin terapisi yapıyorum içimden gelenleri yazıyor rahatlıyorum..münür özkül hayatını anlatan kitabında bir anısını aktarmış..küçük yaşta camiye gitmiş hoca bunu bir konuda azarlamış ve o zamandan beri camiye gitmemiş bu hocanın hareketi benim 70 seneme mal oldu diye anlatmış.. demek istediğim bu gibi konulara takılıpda bu genç yaşta yazmaya gönül vermiş arkadaşları kaçırmayalım derim ben..insan her şeyi okuyarak ve bir tk şeyleri yaşayarak öğrenecek..her zaman tam destek...
Saygılar
YEŞİLIRMAK tarafından 7.7.2024 05:42:34 zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Sanki dünya çapında ünlü bir şairi eleştiriyorlar, yorumluyorlar gibi, beklentileri o düzeyde oluyor. Kendi sayfalarına bakıyorsun eleştirdiği kişi kadar bile yok.
Olumlu yorum taraftarıyım, teşekkür ediyorum
selamlar
Şair ve yazarların şu klişeden kurtulması lazım' 'ben etkilenmemek için okumuyorum ' bu klişe okumazyazanların çoğalmasına sebep olmaktadır.Ben 2008 yılından beri edebiyat defteri üyeliğim var ve çalışma yaşamında artakalan zamanda hep burada bulundum bu dönemlerde 2010-2014-2021-2022 yıllarında 4 adet şiir kitabı yayımlandı. Bu verimleri okuma ve yeni şairleri tanıyarak sağladım. Hiç pişman değilim okuyup desteğimi her zaman yapmaya devam edeceğim.Şiirle kalın saygılar sunarım.
Yahya İncik tarafından 4.7.2024 23:59:03 zamanında düzenlenmiştir.
Müjgan Akyüz
Bildiğimiz kadarı ile elden ne geliyorsa yardımcı olacağız hep beraber.
Teşekkürler şairim
Keleminize kuvvet, engin gönlünüze sağlık, duyarlı yüreğiniz var olsun Üstadım.
Kolaylıklar ve başarılarınızın devamını dilerim. Her şey gönlünüzce olsun inşaallah.
Saygılarımla.
Müjgan Akyüz
Geriye değil, ileriye adımlar attıracağız inşallah.
Çok teşekkürler
Hadi Bismillah!..Elimizden ne gelirse diyelim yola çıkalım..Görünen köy zaten buram buram şiir ve yazı tütüyor.Okuyalım -söyleyelim..Anlatalım yazalım.Genç evlatlarımızı kazanalım-topluma kazandıralım elimizden geldiğince..Öz bir anlatım mahir kalemden.Sağlıcakla.Saygıyla.
Müjgan Akyüz
Sevgiler